Angst is de belangrijkste drijfveer van de menselijke soort. Dit is de reden waarom adverteerders angst gebruiken om producten te verkopen. Angst dat we er niet zo goed uit zullen zien als we zouden moeten doen om make-up, haarvervangende formules en kleding te verkopen. Angst dat we onszelf in verlegenheid zullen brengen om oksels deodorant, gebitslijm en tandenbleekproducten te verkopen. Vrees dat we als niet succesvol zullen Nike Air Zoom Pegasus 31 Dames worden beschouwd om auto's, sieraden en horloges te verkopen. Dit is ook de reden waarom politici angst gebruiken om zichzelf te verkopen. Angst voor hun tegenstander en wat ze zullen doen, angst voor het tekort, angst voor de toekomst, angst voor mensen die niet zoals jij zijn.
Ik heb een aantal van de meest competitieve trailraces in het hele land gelopen. Ik heb een Amerikaanse nationale trailtitel en een Noord-Amerikaanse Nike Air Max Sequent 2 Damen berglooptitel gewonnen. Ik heb in meerdere US Mountain Running-teams gestreden die Adidas Eqt Support Adv Hombre meededen aan de Noord-Amerikaanse en World Mountain Running Championships. In alle opzichten ben ik een ervaren atleet; Ik ben goed opgeleid, fit en gezond en leid een comfortabel leven in de middenklasse. Ik heb liefdevolle en ondersteunende vrienden en familie. Ik ben trots en blij met mijn leven. Ondanks dit alles voel ik me een bedrieger als iemand me vertelt hoe ongelooflijk ik ben en hoeveel ik hen inspireer.
Ze weten niet dat ik verlamd raak van angst als ik eraan denk om op de snelweg te rijden. Dat de gedachte om op een kruispunt te zitten ervoor zorgt dat ik een paniekaanval krijg. Dat ik mijn wandelingen, hardlopen en fietsen door de stad moet plannen om alle bruggen te vermijden. Dat ik bang ben om alleen op pad te zijn, omdat ik Nike Air Max 90 Dámské misschien stop met ademen. Ik vecht sinds de basisschool tegen paniekaanvallen en chronische angst. Ik heb op de middelbare school geworsteld Nike Air Max Dia Herren met lessen doorlopen en trappen oplopen. Hoewel ik jarenlang probleemloos heb gereden, ben ik de afgelopen 5 jaar bang geweest om te rijden. Dus wat weet ik over angst? Nou, veel. Angst speelt een grote rol in mijn leven.
Door de jaren heen heeft het me verlichting gegeven van obsessieve, enge gedachten en mijn apengeest gekalmeerd. De paden waren een ontsnapping aan de stress van het leven en een manier om opnieuw te focussen en prioriteiten te stellen. Maar wat gebeurt er tijdens het hardlopen is de oorzaak van angst en laat me dood achter in mijn spoor, gestrand op een bergtop wankel en niet in staat om te ademen? Hoe overwin je zulke slopende gevoelens om door te gaan met waar je het meest gepassioneerd over bent?
Elke dag dat ik de deur uitstap, is een kans om mijn angsten onder ogen te zien. Sommige dagen heb ik geen probleem, andere dagen ben ik letterlijk bang om de straat Nike Air Max Thea Damen over te steken. Angst is raar en moeilijk te bevatten als je het niet uit de eerste hand hebt ervaren. Ik hoop enkele van mijn ervaringen met angst te delen en hoe dit mijn hardlopen en leven in het algemeen be?nvloedt via deze reeks berichten. Ik hoop dat je door transparant te zijn over mijn worstelingen enig inzicht krijgt in hoe het is om met angst te leven, of als je zelf angst hebt, om te weten dat je niet alleen bent.
Toen ik een tweedejaars was op de middelbare school en me verdiepte in hardlopen op afstand, dacht ik dat ik een hardloper moest zijn, ik moest mager zijn. En om mager te zijn, moest ik afzien van het eten van vet omdat vet vet cre?erde. En dat was dat. Een gevaarlijk idee, want vet staat centraal in de hormoonsynthese, energieproductie, demping van onze organen, warmte, ondersteunt de celgroei, metaboliseert vetoplosbare vitamines om een ??aantal van de sleutelrollen van vet in het lichaam te noemen. Zonder Nike Air Zoom Pegasus 34 Dames dat werken we niet meer! Toch zijn er goede vetten en slechte vetten en OK-vetten ... en heel veel verwarring om allemaal.
Ik ben geboren in 1986. En zo groeide ik op in het tijdperk van woekerende transvetten en fastfoodrestaurantketens te midden van een steeds slechter wordend voedsellandschap. Ondanks verschillende onderzoeken in de jaren negentig (en eerder zelfs) die duidelijk duidden op een sterke correlatie tussen een verhoogd risico op hartaandoeningen (naast vele andere problemen) en transvetconsumptie, werden er steeds meer voorverpakte voedingsmiddelen gemaakt met deze zogenaamde 'plastic vetten'. "