Nadat ik een paar jaar geleden met bijnieruitputting werd geconfronteerd, weet ik niet zeker of ik ooit volledig hersteld ben. Of misschien deed ik het wel, maar mijn lichaam had zoiets van: "Hé, eh, ik wil niet echt al dat superlange hardlopen meer doen. Dus ik ga gewoon doen wat ik wil. " En wat mijn lichaam wilde, bleek heel anders te zijn dan wat ik deed.
Twee uur hardlopen werd mijn limiet. Toen ik probeerde te duwen, duwde mijn lichaam terug. Zoals elke doorgewinterde ultraloper negeerde ik de Nike Air Pegasus 89 Mens meeste van die tekenen en schakelde ik gemakkelijk mijn verbinding tussen geest en lichaam uit in een poging 'door te dringen'. Uiteindelijk werkten mijn geest en mijn lichaam samen en duwden me terug. 'Nee,' vertelden ze me. 'Het gaat niet werken. Je moet naar ons luisteren ... samen. '
Ik denk dat ik koppig ben?
Ik probeerde stoer en sterk te zijn en al die dingen waarvan je denkt dat je ze zou moeten zijn als atleet. Maar in plaats Nike Air Max 90 Mens daarvan strompelde ik letterlijk achteruit. We kunnen niet sterk zijn als we onze eigen verbinding tussen geest en lichaam negeren! Ik ben het precaire evenwicht tussen de twee - en de cruciale communicatie tussen hen - die de gezondheid ondersteunt. En hoewel "doorzetten" waardevol is in het leren van discipline en kracht, kan het ook slopend zijn wanneer het tot het uiterste wordt doorgevoerd.Nike Air Max Command Mens Het kan ons zover duwen dat we vergeten te verzachten en onszelf rust te geven. Rust uit. RUST UIT.
Ik denk dat het punt dat ik probeer te maken, is dat het belangrijk is om te kijken hoe je elke dag je vrije tijd doorbrengt. En dit hoeft niet te gaan over ultrageluid - ook al is dat in mijn geval het geval. Het kan letterlijk van alles zijn. Het punt is gewoon om bij jezelf in te checken.
Check gewoon in.
Dient je dagelijkse werk je? Hou jij Nike Tanjun Womens ervan? Voldoet het? Dwingt het je om een ??beter persoon te zijn? Leert het je? Als het antwoord ja is, dan halleluja, dan ben je op de goede weg! Maar als het antwoord nee is, wees dan niet bang om het te veranderen en opnieuw uit te vinden wat je graag doet en hoe je het graag doet.
Ik heb door de jaren heen veel flauwgevallen voor 'veranderen'. Vrienden zeggen altijd dat ik te veel Nike Air Presto Femmevan gedachten verander. En misschien is dat waar. Soms ben ik het met ze eens. Maar waarom doet het er echt toe? Verander als je wilt veranderen. En herken de mijlpalen en tijdperken van je leven die je vormen.
Ultrarunning is voor mij een van die cruciale definitiestadia. Het zal er altijd zijn. Het zal altijd een les blijven. Het zal voor mij altijd een plek zijn die totaal anders is dan al het andere in de wereld. En ik ben dankbaar dat ik daar ben Adidas Ultra Boost Femme geweest. En ik ben dankbaar voor alle mooie plekken (zowel buiten als binnen) die het me heeft gebracht.
En nu ben ik dankbaar voor de mogelijkheid om er afstand van te doen en me volledig op iets anders te concentreren ... zoals trainen om mijn snelste 5K mogelijk te lopen.
Na de race van vanochtend ging ik naar Ashley's voor een bloggerbrunch. Ik at een bagel voordat ik Nike Internationalist Homme erheen ging omdat ik honger had en niet alles wilde eten tijdens de brunch. (Loopt ook voor bagels.)
Lees over de brunch op haar blog, want ik kwam laat opdagen en had geen zin om foto's te maken. (Ik had een stukje quiche en wat pompoenbrood.)