Er zijn veel dingen in deze wereld waarin ik [+ niet] geloof. Op een bepaald moment in ons leven denk ik dat we allemaal troost vinden in ons geloof in een hogere macht met een groter, beter Salomon Mountain Speedcross 3 Dames + sterker dan ons nederige zelf. Voor mij, op de paden, is dit 'ding' trail-karma. Ik ben er vast van overtuigd dat als je respect hebt voor moeder natuur, ze de gunst zal teruggeven. Dwaas? Misschien ... maar zoals elke echte gelovige heb ik het bewijs dat trail karma legitiem is.
Hoe je ervoor kiest om 'Moeder Natuur te respecteren' kan vari?ren, maar wees in het algemeen aardig voor de wereld waarin je ronddwaalt! Persoonlijk betekent dit dat ik al mijn eigen afval terug naar een stortplaats breng [ik bedoel, in ieder geval blijven de mooie delen van Moeder Natuur mooi] + Ik pak het afval van andere mensen op als ik het langs het pad zie. Als ze bereid zijn hun karma weg te gooien, kun je maar beter geloven dat ik het opneem!
Welk bewijs heb ik dat trail-karma niet alleen een verzinsel van mijn verbeelding is? Een paar weken geleden bevond ik me op een pad dat de trailhead Nike Air Max 270 Mens naderde + fantaseerde ik over wat ik zou pakken voor een brunch toen ik eindelijk terugging naar het kleine bergstadje dat het dichtst bij de trailhead lag. Hamburgers? Geraspte gebakken aardappels? Pizza? Mijn maag vertelde me dat het allemaal fantastische opties waren. Klaarblijkelijk.
Ongeveer een mijl voordat ik de trailhead raakte, zag ik wat sprankelend aluminiumfolie op een rots bij het pad + rolde mijn ogen. Kom op mensen, aluminiumfolie ?! Ernstig? Toen ik stopte om het op te pakken, realiseerde ik me dat het niet alleen een verfrommelde bal was, maar een volledige burrito, vermoedelijk veilig verpakt voor een lunch langs het pad. Er was niemand bij mij in de buurt, dus griste ik hem omhoog en vervolgde het pad.
Op dit punt in mijn trail-onderneming zat de 'vuilniszak' van mijn rugzak al vol met vislijnen, hoeken van snoepverpakkingen + kroonkurken die ik oppakte langs de 10 mijl van het pad dat ik al had afgelegd. In de volgende mijl had ik het genoegen een zak vol hondenpoep op te halen + twee lege pinten Haagen Daz-ijs. Frustrerend, maar behoorlijk par voor de cursus met elk op afstand populair pad [hoewel het ijs me echt irriteerde, op slechts een paar honderd voet van de trailhead!].
... is iets dat ik dit weekend heb gehad, en het was geweldig. In de urbs voelt het alsof de tijd langzamer gaat wachten. Er zijn geen miljoen dingen die ik moet doen - of het gevoel heb dat ik moet doen. FOMO (angst om te missen) lijkt niet te bestaan ??in de urbs.
Dus ik heb tijd om uit te slapen. Tijd om havermout op het fornuis te maken, niet in de magnetron. Tijd om die havermout echt mooi te borduren en mee naar buiten te nemen voor een foto in mijn pyjama.
Ik besprak de eetbaarheid van de burrito terwijl ik met de bijtende vliegen terug naar mijn auto racete ... het was helemaal ingepakt, koud aanvoelend + meer dan waarschijnlijk achtergelaten door een van de groepen middelbare schoolkinderen die ik onderweg tegenkwam. Het zou me waarschijnlijk niet doden. Rechtsaf? Eh, kan er net zo goed voor gaan!
Dat was drie weken geleden. Ik leef nog + heb nog niet de drang gehad om besmette burrito-brokken impulsief over de snelweg te spuwen, dus ik sta voor mijn keuze om die Nike Air Max 97 Herren trail-burrito te eten. Gratis lunch, ftw!
Dit is duidelijk het bewijs dat trail karma echt is + Moeder Natuur zal voor je zorgen als je helpt om voor haar te zorgen! Rechtsaf?! En zelfs als dat niet zo is, voel ik me warm en vaag over mijn kleine bijdragen aan het wild houden van de wildernis elke keer als ik het afval van iemand anders opraap.
De Trail Burrito was mijn eerste verbruiksgeschenk van Moeder Natuur, maar ik geef Trail Karma veel lof voor zonnige dagen, prachtige zonsondergangen en eindeloze kilometers triploze paden. Zelfs op dagen die niet perfect verlopen, komt karma tevoorschijn + helpt moeder natuur te pronken met een adembenemende regenboog na een stortbui of een troep dansende vlinders om je af te leiden van de ellende van een brandend hete dag. In mijn gedachten is trail-karma de goede wil die we verdienen door Nike Air Max Command Dames verantwoordelijke mensen te zijn in de wilde, wilde wildernis waar Moeder Natuur altijd de controle heeft.
Mijn geloof in trail-karma is in de loop van de jaren ge?scaleerd + in een zoektocht om een ??cultus op te roepen Ik heb zelfs een spel gemaakt door afval op te halen langs de paden. Als ik met iemand anders aan het wandelen, rennen of op avontuur ben, hebben we een simpele trail-karmaregel opgesteld voordat we de trailhead verlaten. Als ik een stuk afval opraap, gaat het in je rugzak, als je afval opraapt, gaat het in de mijne. Degene die het meeste afval in hun rugzak heeft [ze droegen meer maar minder opgehaald] aan het einde van de wandeling, moet het ijs van de andere persoon kopen.