En wat betreft die kwestie van Superwoman, dat verlies van identiteit, dat enge gevoel van opgeven en anti-vooruitgang? Het is absoluut allemaal onzin. Aan het eind van de dag geef ik nog steeds dezelfde hoeveelheid passie en inspanning aan mijn leven, ik verdeel het gewoon over minder activiteiten. Beslissen om meer te doen in minder dingen maakt me niet minder een vrouw. Net zoals een vrouw die er de voorkeur aan geeft haar tijd over meer dingen te verdelen, het ook niet verkeerd doet. En misschien is dat het wel.
In het huis. In de werkplaats. Nike Tanjun Femme Aan de zijlijn. Op het veld. Al zo lang hebben wij vrouwen te horen gekregen waar onze plaats is, en we zouden ons bekrachtigd moeten voelen als we erin zitten. Maar het is onzin. Het meest krachtige is wanneer de plaats van een vrouw is waar ze maar wil.
Twee jaar geleden besloot ik een blog te starten. Destijds was er maar één gezondheidsblog die ik las: Nutritionista. Ik vond haar gezondheids- en voedingstips leuk, maar meer nog, ik vond het leuk hoe ze op vrijdag foto's maakte van al haar maaltijden.
Na het lezen van haar blog en een aantal andere Tumblr-blogs, besloot ik mijn eigen blog te starten om mijn gewichtsverlies te documenteren. Zoals je kunt zien in mijn eerste bericht, was ik al acht pond afgevallen. Ik was daar blij mee, maar wist eerlijk gezegd niet zeker of ik nog 41 meer zou kunnen verliezen (op het Nike Air Max 90 Homme moment dat ik een ronde 140 wilde, maar realiseerde me al snel dat 50 veel cooler klonk dan 49.) Ik ging naar de sportschool een VEEL, maar was nog niet eens begonnen met hardlopen!
Ik had geen idee dat ik bijna twee jaar later nog steeds zou gaan.
Dat ik enkele van mijn beste vrienden via internet had ontmoet.
Dat ik naar een blogconferentie voor gezondheidsbloggers zou gaan - en daar 16 mijl zou rennen!
Dat ik mijn verjaardagsweekend met acht andere koppels in Vermont zou doorbrengen en het prima zou vinden omdat ik me zo op mijn gemak voelde bij iedereen daar.
Dat de freakin 'New York Times over mij zou schrijven! (En anderen!)
Ik heb twee geweldige jaren met deze blog gehad en ik kan niet wachten om te zien hoe het blijft groeien!
Voor het ontbijt, nadat ik op de weegschaal was gesprongen en had gezien dat ik op de een of andere manier die zes pond watergewicht na dit weekend (bruto) was kwijtgeraakt, ging ik voor mijn redelijk normale ontbijt voordat ik naar de werkconferentie ging voor de ochtend. Ik wist dat ze veel suikerrijke ontbijtproducten zouden hebben en ik wilde iets eten op mijn eigen voorwaarden.
Ik ging rechtstreeks Nike Air Max Command Herren van huis naar de conferentie, dus ik bracht geen lunch mee en pakte wat sushi uit de broodjeszaak ernaast. MISLUKT. $ 17 voor één sushi-rol, één loempia en een Larabar. WIN omdat je een goede katholiek bent en geen vlees eet. (Nu we het toch hebben over ... Ik probeer nog steeds te beslissen wat ik moet opgeven ...)
Om de verjaardag van mijn blog te vieren, geef ik een van jullie een cadeau! Omdat ik het heerlijk vind om met Spibelts te rennen, kunnen ze zo veel passen. Ik stop mijn sleutels, telefoon, bankpas en wat Gu in de mijne als ik ren. Ik heb de mensen van Spibelt gevraagd of ze er een mogen weggeven aan een van mijn lezers.
Ik heb deze vriend sinds de middelbare school. We hebben nogal wat samen meegemaakt, voor beter of slechter, dus toen ik besloot om te gaan hardlopen, wist ik dat ze af en toe een uitstapje zou Nike Air Vapormax Damen maken. Vrienden zijn een geweldige bron van steun en ik wist dat ze er voor me zou zijn, ongeacht mijn humeur. Soms wist ik dat ik haar uiteindelijk zou smeken om weg te gaan, maar dat ze naast me zou blijven.
We besloten in eerste instantie om minimaal één keer per maand samen te gaan hardlopen. De laatste tijd blijft ze me echter in de steek laten of me dagen, zelfs weken achter elkaar afzetten. Ik zou het niet erg vinden, behalve dat ze dan altijd willekeurig (en op het laatste moment) wil rennen op de racedag of een grote trailtraining. Onze meest recente run was de ergste. Ze had me twee weken lang laten hangen, en toen ze op mijl 14 van een race van 12 uur kwam, kwam ze gewoon opdagen. Eerlijk gezegd had ze de avond ervoor gebeld om te zeggen dat ze misschien zou komen, maar je weet maar nooit met haar. Ik denk dat ze het Nike Air Presto Dames serieus meende. Toen ze hier aankwam, was ze als een manische crackduivel. Ik wist niet eens dat ze was aangekomen totdat ik de klap in mijn lijf voelde. Ik verdubbelde bijna van pijn, terwijl mijn mannelijke hardlooppartner me bezorgd, maar ook verbijsterd aankeek. Hij kon haar niet zien.