Ons programma eindigt met onze Trail Joy 15K race op 16 september, maar ik denk dat dit is slechts het begin van een lange trailrunning reis voor veel van deze dames. Dit programma heeft deze groep zowel fysiek als mentaal uitgedaagd, maar met de steun van hun Trail Nike Air Max 90 Homme Sisters hebben deze dames de moed gevonden om dingen te proberen die ze Adidas Zx 750 Uomo nooit voor mogelijk hadden gehouden, net zoals ik nooit had gedacht dat ik de lijn zou volgen bij de Bulldog 50K in Malibu afgelopen augustus. De aanmoedigende woorden van mijn nieuwe Trail Sisters droegen me door de race en ik ben zo opgewonden om hetzelfde voor hen te doen. Er is geen limiet aan wat deze dames kunnen bereiken, vooral met de steun van het zusterschap op de paden.
Ik ontmoette Clare in 2015 bij een kleine wedstrijd buiten Montrose, Colorado. We volgden de rij bij de Cimarron 50k, een glooiende onverharde weg heen en terug race die $ 1k opleverde als 1e prijs. Behoorlijk aanlokkelijk voor iedereen die "racewielen" in zijn loopgeschiedenis heeft. Hoewel het meer dan twee jaar geleden, ik herinner me nog steeds vastberaden blik Clare bij het wisselen Nike Air Max 270 Pánské rond punt, haar glimlach bij de finish, en haar aan het lachen tijdens het www.laboutiquedusav.fr na de race bieren en geklets. Hoewel dit een relatief korte bijeenkomst was, had Clare iets unieks. Ze deed me denken aan een “unplugged” versie van een album, echt, vol emotie, en volledig aanwezig. Ik zou Clare pas anderhalf jaar later opnieuw tegenkomen, maar ik was haar niet vergeten.
Sinds Cimarron, heeft Clare haar succes in de running wereld voortgezet, en heeft ook haar podium en vasthoudendheid aan de samenleving over de klimaatverandering en het belang van openbare gronden te voeden.
Van wat ik kan zien, ben je behoorlijk gemotiveerd in alles en nog wat je nastreeft. Waar komt die drive vandaan? Was er een gebeurtenis / ervaring / leerles in je leven die dit kenmerk hielp koesteren?
Clare: Nou, mijn ouders zijn extreem afstandelijk en ontspannen, maar Adidas Ultra Boost Womens vreemd genoeg zijn zowel mijn oudere broers als ik allemaal supercompetitief; Adidas Ultra Boost Hombre ze presteren veel beter dan ik. Mijn oudste is klaar met de wet school Nike Air Zoom Pegasus 31 Uomo in Michigan en zal waarschijnlijk uiteindelijk een pro deo; dan voltooit mijn andere oudere broer zijn opleiding Groene Baret. Ik heb dus nooit het gevoel dat ik genoeg doe, en zij ook niet. Het is een prachtig productieve cyclus van motivatie en inspiratie in mijn gezin. Ik denk dat het komt doordat mijn ouders zo afstandelijk zijn. Ze willen gewoon dat we gelukkig zijn en een sfeer van liefde hebben gecultiveerd en het goede voorbeeld geven met vraatzuchtig lezen, praten, introspectie en reizen.