Met deze aanpak kunt u niet alleen een aantal verkopen verhogen, maar ook een goede database van klanten opbouwen die beoordelingen over uw producten kunnen achterlaten.
2. AANBIEDINGEN AANBIEDEN Hoe onpersoonlijk uw consumenten ook zijn, mensen weten graag dat ze er iets voor terug Adidas NEO Damen krijgen.Nike Air Max Classic BW Womens Het aanbieden Nike Air Vapormax Mujervan prikkels is een goede manier om mensen positieve recensies te laten verlaten.
Neil Patel vertelde dat het stimuleren van beoordelingen een grijs gebied kan zijn. Je kunt zeker enkele morele redenen vinden. Maar zelfs als u niet van plan bent uw prikkel eruit te laten zien als een gouden sleutel, willen de meeste mensen een goede recensie over uw product geven.
Zelfs kleine incentives, bijvoorbeeld 5% korting op de volgende bestelling, kunnen mensen aanmoedigen om goede recensies te schrijven en de levenslange klantwaarde te verhogen.
Het bedrijf van Pampers heeft bijvoorbeeld duizenden recensies, omdat ze voor elke geschreven recensie verschillende beloningsprogramma's aanbieden en geweldige geschenken geven, zoals gratis films en speelgoed voor kinderen. Tegenwoordig gebruikt de meest winstgevende e-commerce Nike Air Force 1 Hombre website Adidas Ultra Boost Herren dit soort Nike Air Force 1 Heren stimulansen om beoordelingen te krijgen en merkbekendheid verbeteren.
3. SPOTLIGHT UW KLANT Het is een bekend feit dat mensen graag in het licht staan. U kunt de naam, afbeelding en recensie van de klant op de startpagina plaatsen, wat een geweldige manier is om uw klanten te bedanken en het vertrouwen te vergroten. Het toevoegen van deze getuigenissen kan andere klanten aanmoedigen om hun eigen feedback te sturen. Rosenfeld Injury Lawyers plaatste bijvoorbeeld de getuigenissen van klanten op de startpagina met een beoordeling van vijf sterren.