Uiteraard om boeken en tijdschriften te lezen en tv te kijken? (Oude lezers weten Nike Air Max 270 Womens dat ik niet echt tv doe, maar Ashley heeft me aan Scandal verslaafd en ik heb enkele afleveringen gedownload voordat ik aan boord van mijn vlucht ging.)
MacBook Air: Vorig jaar ben ik overgestapt van een Pro naar een Air, en ik kon niet gelukkiger zijn. Ik reis niet veel, maar het is nog steeds leuk om zo'n lichte laptop te hebben. Ik vind het ontbreken van een CD-station of iets verminderde verwerkingskracht helemaal geen probleem. Ik kan mijn werklaptop gebruiken voor al dat zware werk.
Canon Rebel T3i: voor een hete seconde overwoog ik alleen maar een point-and-shoot mee te nemen, maar waarom een ??D-SLR als ik deze niet op vakantie ga meenemen? Natuurlijk is het soms zwaar en vervelend, maar de foto's zijn het zeker waard. Ik had vroeger een Nikon, maar ik vind de Canon veel intu?tiever.
SolRepublic-oordopjes: ik ben op zoek naar een goede set ruisonderdrukkende of Adidas Superstar Uomo grotere hoofdtelefoons, maar voor nu doen deze SolRepublic-baby's het wel. Ik ontving ze een paar maanden geleden op een evenement en ik gebruik ze voor alles, van rennen naar werk tot reizen.
Ook als je geen lawinebewustzijnstraining hebt ... reis NIET in lawineterrein. Weet je niet zeker waar ik het over heb? Vraag eens rond bij uw plaatselijke winkel, binnen uw groep vrienden of op sociale media. Het is prima om het niet te weten, niemand weet het totdat ze het vragen, vraag het alsjeblieft! Lawines zijn geen risico waar iedereen mee te maken heeft, maar als Adidas Superstar Damen uw lokale interstates regelmatig gesloten zijn voor "lawine-beperking" [ahem, Colorado + Utah + Wyoming + Montana + Washington + ... alle bergachtige staten] wees zeker proactief + doe een beetje onderzoek voordat je het huis verlaat met je nieuwe trail-uitrusting! #stepsoffsoapbox
Dat gezegd hebbende ... ga naar buiten + geniet ervan. Geef jezelf de vrijheid om iets nieuws Nike Internationalist Femme te proberen + een manier te vinden om het onderweg in je trainingsplan te passen. Dit bericht is niet gevuld met technische of specifieke details over de ins + outs van trailreizen + die opzettelijk zijn. Ik wil jullie een reden geven om na te denken over iets nieuws te proberen ... open dan de commentaren + mijn inbox voor alle vragen die je hebt. Serieus, als dit iets is waarin je ge?nteresseerd bent, voel je vrij om me een e-mail te sturen, ik hou er Nike Air Max Command Mujer duidelijk van om te praten over uitgaan + spelen in de sneeuw!
Ik had dezelfde oude, verschrikkelijke Ralph Lauren-bagage gehad sinds ik afstudeerde. Het was toen zo cool, maar het toont zijn leeftijd en laat me eruit zien alsof ik de smaak heb van een opzichtig klein ding uit NJ, niet de verfijnde dame die ik ben. (Ha.) Ik scoorde het een paar weken voordat ik vertrok voor ongeveer $ 200 bij de Samsonite-outlet in Woodbury. Als je tijd hebt om daarheen te gaan voor een reis (of zelfs proactief), is het de gekte waard, ik zweer het. Het ziet er ook naar uit dat er op dit moment een geweldige uitverkoop aan de gang is op Samsonite.com.
Longchamp Expandable Tote: Toen Ashley me vorig jaar kwam bezoeken, vond ik dit zo'n coole tas. Het is volledig uitgepakt en een geweldige weekender. MAAR DAN KUNT U HET RITSEN EN HET STort in Adidas Nmd Mujer tot ongeveer 2/3 van de grootte. Maar had ik echt een andere tas nodig? (Het antwoord is nog steeds nee, maar ik had een cadeaubon van een blogproject en vond het een leuke kleine traktatie om voor mijn reis te kopen.) Ashley's appartement in Genève diende als onze thuisbasis voor de week, maar voor onze overnachtingen om Lyon en Itali?, het was een solide formaat dat past bij wat ik nodig had voor een korte reis terwijl het er nog steeds stijlvol uitzag / niet opviel als een Amerikaan.
Louis Vuitton Speedy: ik heb dit als een 30e verjaardagscadeau en het is gewoon zo'n klassieke tas die voor altijd een van mijn favorieten zal zijn. Het past goed in Europa, en kan ook mijn camera vasthouden als ik geen zin heb om het uit te hebben als een toerist of het niet wil vergeten in een bar of restaurant.