Een paar weken geleden ontving ik een Ask The Trail Sisters-inzending met betrekking tot: Hoe pas ik mijn hydratatievest correct aan?
Dit is een zeer goede vraag, maar een vraag die moeilijk te beantwoorden is. Toen ik begon met het opbouwen van een antwoord, bedacht ik me dat ik een informatief en educatief hulpmiddel moest cre?ren voor iedereen en iedereen die hulp nodig had bij het succesvol passen van hun hydratatievest.
Het eerste is het eerste. Niet alle merken passen op elkaar, en om Nike Air Presto Femme het allemaal nog ingewikkelder te maken, kunnen vesten anders passen, afhankelijk van hoeveel (of hoe weinig) gewicht eraan wordt toegevoegd, en waar!
Om een ??nuttige gids te produceren over “hoe je je hydratatievest te passen” hebben we contact opgenomen met de toonaangevende hydratatiemerken voor hun input en instructies. Immers, wie kan "fit" beter uitleggen dan zij kunnen! De onderstaande informatie is de directe reactie van elk merk op onze vragen.
Op andere momenten slaap ik helemaal niet 's nachts. De wereld is gewoon te vol met dingen om te doen en plannen om te maken en plaatsen om naartoe te gaan en natuurlijk moeten ze allemaal allemaal nu, op dit moment, onmiddellijk worden gedaan. Op die dagen ren ik ook, en ik kalmeer het hectische, jitterende, trillende in mijn lichaam en mijn geest.
Toch kan hardlopen niet alles. Nike Air Presto Damen Vroeger dacht ik dat ik gewoon niet hard genoeg probeerde, dat er een magische afstand was die ik kon ontgrendelen waar mijn gedachten en emoties soepel weer op hun plaats zouden vallen. Het feit is dat ik nooit de riptide aantrekkingskracht van mijn diepste dieptepunten of de vrije val van mijn hoogste hoogtepunten zal overtreffen. En dat is goed. Er bestaan ??andere dingen - medicatie, therapie enz. - om bipolair te zijn. Want ja, de manier waarop ik de wereld ervaar heeft een naam. En hoewel Nike Air Max 270 Mens het me niet definieert, kan ik troost putten uit de wetenschap dat ik niet alleen ben.
Maar hardlopen is op zijn eigen manier herstellend. Het geeft me een reden om op te staan ??op de dagen dat eenvoudig leven mijn tanden op scherp zet en op de dagen dat ik me te levend voel; pijnlijk, verzengend, verwoed levend, het geeft me iets solide om aan vast te houden. Aan beide uitersten gaat de run niet over tempo of afstand. In feite oefen ik mezelf te dwingen om gemakkelijk te bewegen. Gezond genoeg zijn om altijd diep in een zoete run te kunnen zinken, betekent te veel om het risico te lopen mijn lichaam op de lange termijn te verwoesten in ruil voor tijdelijke mentale uitstel. Ik ben niet perfect, maar ik probeer het. Elke dag, stap voor stap. En als ik me in de diepten van een ultramarathon bevind, nog uren en uren te gaan, weet Adidas Eqt Support Adv Damen ik dat ik door kan gaan. Omdat hardlopen inspannend is, hardlopen uitdagend, maar het is niet moeilijk. Vechten met je eigen geest is moeilijk. Nutteloos voelen, walgen van jezelf, dat is moeilijk. Stemmen horen is moeilijk. Gewoon bestaan ??kan moeilijk zijn. Maar hardlopen - dat is een keuze. Elke stap is een geschenk, een bewijs dat ik leef.