Een van mijn favoriete herinneringen aan het woon-werkverkeer in Boston was het oversteken van de MIT-brug op weg naar huis van school om ongeveer 7 of 20 uur elke avond. Het was in deze winter in de wintermaanden pikzwart en op de meeste nachten waaide er een krachtige zijwind over de brug. Na een lange dag van leren coderen, zou ik mijn competitieve energie op deze brug loslaten door mezelf voor te stellen de Golden Gate Bridge over te steken aan het einde van de North Face Endurance Challenge, of gestaag door een vlak gedeelte van Leadville 100 te rijden, of zelfs -het besturen van een concurrent in Nike Air Max 97 Donna een denkbeeldige race die ik zou bedenken. Ik twijfel er niet aan dat wanneer ik in de toekomst aan die races deelneem, ik gebruik zal maken van mijn woon-werkverkeer-ervaringen.
Als ik moest kiezen om op paden of op de weg te rennen, zou ik negen van de tien keer kiezen voor paden. Dus, op weg naar school, zou ik proberen de verborgen paden te zoeken die de stad Boston te bieden had. Met "geheime paden" bedoel ik het onverharde onverharde pad langs de Charles River dat veel minder vaak wordt bezocht dan het parallel daaraan gelegen voetgangerspad. Of het losse rotsachtige / grasveld tussen de stoeprand en het trottoir. Elke stad heeft verborgen paden als je echt zoekt. Wanneer je niet de luxe hebt van een overvloed aan paden in een bosrijke omgeving op je run-woon-werkroute, volstaan ??deze minder dan ideale paden. Ik maakte Nike Air Presto Damen er een spel van tijdens mijn woon-werkverkeer om zoveel mogelijk verschillende terreinen tegen te komen, of het nu houtsnippers, gras, speeltuin, rubber of beton was.
Door 's ochtends te forenzen, voelde ik me energiek door het gevoel dat ik al iets had bereikt voor het werk. Hoewel sommige auto-pendelaars aan het begin van een werkdag nog steeds suf zijn, voelde ik me geconcentreerd en kon ik het feit accepteren dat ik het grootste deel van de dag zou gaan zitten.
Tijdens mijn run-woon-werkverkeer door Boston, passeerde ik vaak auto's vast in bumper naar bumper verkeer. Het zien van zoveel auto's die elke dag in een rij stonden, deed me denken aan wat ik de stad in breng als ik de rivier oversteek vanuit Cambridge. In plaats van luchtvervuiling te brengen, en de behoefte om waardevolle straatruimte in te nemen - zoals auto's Nike Internationalist Herren doen - concentreerde ik me op het brengen van een energie van positiviteit en weinig impact.
Kortom, de voordelen van het woon-werkverkeer wegen altijd zwaarder dan de uitdaging die het soms was om voor woon-werkverkeer te kiezen. Run-forenzen is een kans om aan het werk te gaan terwijl je naar je werk reist, waardoor je je racedoelen niet hoeft op te offeren vanwege een gebrek aan tijd om te trainen. Als je debatteert of je wel of niet moet pendelen, probeer het dan! Het is een levensveranderende beslissing waarvan ik denk dat je er geen spijt van zult krijgen.
Gisteravond om 12.00 uur sloten we de Trail Run Adventure-inzendingssite gepresenteerd door Trail Sisters, Under Armour en CamelBak. We hebben maar liefst 271 aanvragen ontvangen! Omdat dit onze eerste keer was dat we een avontuurlijke subsidie ??aanboden, wisten we niet Nike Air Pegasus 83 Femme wat we konden verwachten of hoeveel vrouwen zouden deelnemen.
We zijn enorm enthousiast over de hoeveelheid interesse, maar zijn nog meer onder de indruk en ge?nspireerd door het aantal vrouwen dat op avontuur gaat. Vrouwen nemen barrières van angst weg, verkennen het buitenleven en hebben vertrouwen in hun capaciteiten.
De volgende stappen omvatten veel lezen en analyseren door een panel van Trail Sisters, Under Armour en CamelBak-vertegenwoordigers. Alle namen (en e-mails) worden verwijderd uit inzendingen zodat alles anoniem blijft. Definitieve selecties worden gemaakt op 28 april en worden vervolgens één per dag onthuld op TrailSisters.net (en TS social outlets).
Trail Sisters, Under Armour en CamelBak willen iedereen bedanken die heeft gesolliciteerd en willen ook iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het promoten van de subsidiemogelijkheid. Ongeacht het resultaat, we moedigen iedereen aan door te gaan met het cre?ren van trailrun-avonturen en om altijd hun passies na te streven.