Tegenwoordig windt het me op als ik vrouwen elkaar zie pushen om het beter te doen, iets langer te gaan, naar beneden te vallen, weer op te staan. Ik heb jarenlang solo gelopen, alleen concurrerend tegen mezelf omdat ik dacht dat ik niet terug wilde springen Adidas Zx 750 Mujer om te concurreren tegen andere vrouwen. Het blijkt dat ik het nodig heb. Als een van ons wint, winnen we allemaal. We zijn zo goed in het verhogen van elkaar, en op onze beurt gedijen we in onze sport. Zusterschap heeft om een ??reden een rode draad door de mensheid geweven. Wij zijn de stof die alles bij elkaar houdt. We zijn samen sterker. We vechten samen harder. We gaan er vandoor en werken er samen voor. Zelftwijfel verspreidt zich. Compassie is altijd aanwezig. Dit zijn de geschenken van een heilige ruimte gecre?erd door een Nike Air Max Command Mujer zusterschap van atleten.
Wat een geschenk is dit voor ons om aan de meisjes in ons leven door te geven. Ik help met het langlaufteam van mijn dochter en ze ondersteunen elkaar inherent. Laten we dat blijven koesteren. Laat ze falen en wees geduldig met de lessen die volgen uit falen. Laat zien dat het Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen goed met ze gaat, zelfs als ze grote risico's nemen. Het is misschien niet vanzelfsprekend voor hen, maar we zijn het hun veel verschuldigd.
Ik heb geen inherent talent voor de meeste dingen die ik doe. Ik ben een langzame hardloper, een middelmatige mountainbiker, mijn skitechniek is gemiddeld op het allerbeste en, toegegeven bang te zijn voor vallen en blootstelling, word ik veel te gemakkelijk gegrepen. Al met al is het niet zo gemakkelijk om snel vooruitgang te boeken in een van deze sporten.
Natuurlijk heb ik een behoorlijk Nike Cortez Dames uithoudingsvermogen. Maar dat compenseert niet het gebrek aan fast-twitch spiervezels en technische motorische vaardigheden. Ja, ik kan op een fiets meer dan 100 kilometer rijden en ik kan urenlang in een langzaam tempo rondrennen (wanneer ik niet aan de kant word gezet door achillespeesontsteking)Nike Air Pegasus 83 Donna. Maar dat zijn niet bepaald technische vaardigheden. Kijk me gewoon eens proberen om iets technischs te ski?n of een rotsachtig en steil gedeelte op een mountainbike vrij te maken; het is niet bepaald onberispelijk.
Gelukkig ben ik niet al te competitief - althans ik denk het wel. Zo is het gemakkelijk om in het reine te komen met een middelmatige amateur. Ja, ik doe veel dingen. Ja, ik beweeg veel. Maar alleen omdat ik het doe, betekent dit niet automatisch dat ik lof verdien voor het feit dat ik er 'goed' in ben. Op dit moment ben ik er vrij zeker van dat ik nooit op het podium zal staan ??in een ultramarathon, noch zal ik de gnarliest en meest technische lijnen ski?n. Hoewel het absoluut een hyperbolische uitspraak is, voelt het alsof er bijna een oneindig aantal mensen is die echt uitblinken in wat ze doen. Rauw talent,Nike Air Max Sequent 3 Womens jarenlange training ... Noem maar op; ze hebben het. Ik daarentegen niet.
In plaats daarvan dacht ik dat ik moest genieten van dit gebrek aan talent en natuurlijke bekwaamheid. Ik ben geen freak van de natuur. En, eerlijk gezegd, is het waarschijnlijk goed voor ons om dingen te doen waar we niet bijzonder goed in zijn. Het leven is geen wedstrijd. Alleen maar omdat je zweet en jezelf inspant om iets te doen waar je van houdt, wil nog niet zeggen dat je er plotseling naar moet streven om iedereen te verslaan. Natuurlijk ben ik net zo schuldig als iedereen die mijn GPS-horloge, Strava en dergelijke gebruikt. Ik probeer het me echter niet te laten raken. Het is vooral een handig hulpmiddel om mijn persoonlijke vooruitgang bij te houden en dat beetje extra te voelen dat we krijgen door het delen van wat we van plan zijn met vrienden.
Het is belangrijk hier een onderscheid te maken tussen beter worden en ernaar streven de allerbeste te zijn (zoals niemand ooit was). Natuurlijk wil ik mijn snelheid, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen verbeteren. En ik hou van worstelen en mezelf uitdagen. Sufferfests zijn behoorlijk geweldig op hun eigen, geestverruimende manier. Maar meer dan het doen om iemand anders te verslaan, doe ik het om mezelf trots te maken op hoe ver ik ben gekomen. Ik wil verbeteren, binnen mijn bereik van gemiddeld vermogen, om geluk en vertrouwen te bereiken. Ik wil groeien. Ik ben een ex-couch-aardappel die al heel wat heeft gedaan. Maar ik wil nog verder gaan, gewoon om te weten dat mijn lichaam en ik inderdaad in staat zijn om naar plaatsen te gaan.