Running Warehouse-bloggen ?r en utm?rkt plats att f? de senaste nyheterna om kommande skor fr?n de olika tillverkarna av stora namn. I det senaste inl?gget ber?ttar Joe Rubio om sin erfarenhet p? Asics Gold Account Meeting som nyligen h?lls utanf?r Austin, Texas. Rubio rapporterar bland annat att det Nike Air Max 90 Femme Rose var tydligt att "Asics, som m?nga andra varum?rken, tar trenden mot skor av minimal typ p? allvar och planerar framtida skor f?r att svara p? trenden." S? vad har Asics upp Nike Air Vapormax Femme sin ?rm? Detaljer (och bilder) ?r obetydliga just nu, men h?r ?r n?gra skor att h?lla ett ?ga p? (alla citat kommer fr?n Running Warehouse-blogginl?gget av Joe Rubio): Asics Gel-Noosa Tri 6 - detta ?r "en modell tagit ?ver fr?n Australien designad f?r Tri-marknaden. Det ?r baserat p? verktyget fr?n DS Trainer 14 och f?rgerna ?r ganska ute. T?nk p? att din 3-?ring s?tter olika f?rgade bitar av Play-doh p? din sko och l?mnar den ute i solen f?r att torka. Definitivt en blickf?ngare. ”Nedan ?r en Nike Air Max 270 Homme bild av Gel Noosa Tri 5 (den f?reg?ende modellen) - han tullar inte: Uppenbarligen ?r skon att leta efter den nyligen ombyggda Asics Gel-Speedstar 5. Den har f?rmodligen www.braderiekwadijk.nl en unik ?vre som kommer kommer i flera f?rgkombinationer och rapporteras vara "superl?tt." Undrar om detta ?r Asics svar p? Saucony Kinvara? Det ?r sv?rt att veta hur n?gon av Nike Air Max 90 Mujer Rosa dessa skor kommer att se ut, men det ?r bra att se en annan av de stora akt?rerna inom skobranschen tar minimalistisk spring p? allvar. Mitt hopp ?r att ?ven om den f?rsta rundan med skor fr?n dessa f?retag inte uppfyller, kommer konkurrensen att f?da innovation, och vi f?r se fler och mer intressanta m?nster dyka upp p? marknaden n?gonstans l?ngs v?gen. nyligen ombyggda Asics Gel-Speedstar 5. Den har f?rmodligen en unik ?vre som kommer i flera f?rgkombinationer och rapporteras vara Nike Air Max 90 Damen "superl?tt." Undrar om detta ?r Asics svar p? Saucony Kinvara? Det ?r sv?rt att veta vad som ?r n?gon av dessa skor kommer att vara, men det ?r bra att se en annan av de stora Nike Air Max 95 Donne akt?rerna i skobranschen ta minimalistisk spring p? allvar. Mitt hopp ?r att ?ven om den f?rsta rundan med skor fr?n dessa f?retag inte uppfyller, kommer konkurrensen att f?da Nike Air Max 2017 Femmeinnovation, och vi f?r se fler och mer intressanta m?nster dyka upp p? marknaden n?gonstans l?ngs v?gen. Jag s?ger ofta och ser det sa av andra, att n?r det g?ller att hitta den perfekta l?pskon, ?r vi alla ett experiment. Jag t?nker inte st? p? en tv?lbox och s?ga att alla borde kasta sina h?gteknologiska skor, f?r f?r vissa kan detta bara vara en d?lig idé. Men om du ?r lite ?ventyrlig och ?r villig att ta ett spr?ng av tro, ?r det ett sp?nnande experiment att prova. Jag vet inte att Nike Air Max 270 Womens det har gjort mig snabbare eller mindre ben?gna att skada (det kanske inte har ?stadkommits heller), men jag tr?star med det faktum att jag d? och d? (oftare ?n inte i dag)Nike Air VaporMax Donne kan till?ta min kropp f?r att fungera hur det var t?nkt att fungera (dvs utan en massiv h?llyft) .Det kommer snart att introduceras av GoLite Footwear ("zero-drop" betyder ingen h?llyft, s? h?len och framfoten kommer att sitta i samma plan som framfoten n?r du ?r i skon). Dessa skor, med vad GoLite kallar "BareTech Technology" har ett antal designfunktioner som borde v?dja till minimalistiska l?pare, inklusive den n?mnda noll-drop-sulan (se mitt tidigare GoLite-inl?gg f?r mer information). Efter lite forskning och lite hj?lp fr?n en l?sare (tack Charlie T.!), uppt?ckte jag att GoLite Footwear hade sitt huvudkontor precis l?ngs v?gen fr?n mig h?r i NH, s? jag Nike Air Max 90 Mens kontaktade dem f?r att be om mer information om uppst?llningen. En GoLite-representant kom snabbt tillbaka till mig med n?gra lagerbilder och ett pressmeddelande som beskriver Nike Air VaporMax Femme en hel serie nya skor i BareTech-sortimentet. Hon erbj?d ocks? att skicka ett testpar f?r mig, som jag borde f? n?gon g?ng i juli (h?ng med!). Baserat p? det stora antalet skor i den kommande BareTech-sortimentet ?r det uppenbart att GoLite tror p? v?rdet av en noll-drop-sko, och att de g?r mer ?n bara testa vattnet med en enda modell f?r att se om det s?ljer.