Alleen in bepaalde omstandigheden hebben de Nike Air Max 95 Mujer mode-poortwachters ruimte gemaakt voor Nike Air Max 270 Mujer ademend vermogen. "Jean-shorts waren altijd al groot aan de oostkust", zei Gorecki, de voormalige Adidas Superstar Mujer Alien Workshop-rijder Pat Corcoran, die tijdens de rustdagen van Love Park een paar van hem wiegde. "Die vochtige zomers, het was moeilijk om in een broek te skaten," voegde hij eraan toe. "Je moest bijna gedwongen worden om de aanpassingen aan te brengen." Per Gorecki omvatten aanvaardbare aanpassingen ook Chad Muska-ge?nspireerde afgesneden ladingen of basketbalborrels, allemaal dwalend aan de baggier-kant. Nicole Hause vermijdt de lacune in de knievlakken. De 21-jarige Nike SB en Antihero-rijder, vaak gezien op een helling of in een kom, vertelde me dat hoewel ze een lange broek Nike Air Max 2017 Mujer droeg die hippe pads tijdens haar tienerjaren opnam, ze nu alles draait om schaatsen, beide voor bescherming op grotere www.alejandraperez.es hellingen en omdat "ik hou gewoon van Adidas NMD Femme de manier waarop het er beter uitziet." Hoewel Hause niet deelneemt - "Ik denk dat mijn handelsmerk is, probeer ik altijd een superzieke broek te vinden" - ze zette de stap naar shorts naar skating's grootte, en de fragmentatie ervan. “
Voor skateboarders van een jongere generatie houdt de oude dictum niet langer stand. Sommige van de beste skaters van tegenwoordig ondermijnen dagelijks het no-shorts beleid. Ishod Wair is de koning van de informele short; Lucas Puig draagt ??ze extra kort en ziet eruit als een voetbalspeler op eeuwige vakantie. Dan is er Nyjah Huston, wiens subversie van skatestijl nu is uitgegroeid tot compressiebroek onder hardloopshorts. Instagram zit vol met Nike Air Max 97 Dames benen, van vier voet achterop neusvleugels met blootliggende dijen naar MACBA-inwoners die fakie 360-salto's draaien Nike Air VaporMax Dames in Daisy Dukes. Naar de Thrasher-covers www.annasantander.es gaan, een magere shorts-uitzondering is transition-skating - vaak met kniebeschermers Nike Epic React Flyknit Femme niet altijd. Gorecki wees op een specifieke look met afgesneden Dickies met opgekrikte sokken. Denk aan Andy Roy of Sammy Baca, zoals te zien op de cover van Baca in januari 2010. Gorecki zei dat de kniehoge, vaak gestreept-aan-de-top sokken al die jongens nodig hadden voor hun eigen persoonlijke bescherming en welzijn. "" Kinderen tegenwoordig, hun regels voor betrokkenheid bij mode zijn heel anders, "zei Gorecki . "Bijna alles is op tafel."
"Ik zal Lucas zien en denken dat shorts badass zijn," zei Torgerson, "en dan draag ik ze en wil ik een broek aantrekken." Het is waarschijnlijk de Nike Air Vapormax Mujer moeite waard om op te merken dat Wair, Puig en Huston allemaal voor Nike of adidas rijden. Skateboarden worstelt met Nike Air Max 2017 Mujer het zijn van een sport, maar de invloed van Nike Air Max 90 Uomo de sportwereld valt niet te ontkennen. We zijn nu minder dan twee jaar verwijderd van het Olympische Nike Air Max 97 Womens debuut van de Olympische Spelen in Tokyo in Tokio. Het blijft onduidelijk wat Team USA's skateboarders zullen dragen, maar shorts kunnen een optie zijn, volgens Josh Friedberg, een voormalig pro skater en regisseur van skateboarden voor World Skate, de door het Internationaal Olympisch Comité erkende federatie die verantwoordelijk is voor de wereldwijde ontwikkeling van skateboarden. nationale federatie van het land zal uiteindelijk kiezen wat zijn skaters dragen, vertelde Friedberg me via Instagram direct bericht. 'In de VS gaan we volgende maand opties bekijken. [We] hebben niet specifiek over shorts gesproken, maar het doel Adidas Superstar Womens is dat onze skaters comfortabel zitten in wat ze dragen, dus als dat hun voorkeur is, is dit zeker iets dat we Nike Air Max Fury Womens zouden overwegen. "