Maar je hoeft niet zoveel uit te geven om een ??waanzinnige gids te maken.
Je kunt de inhoud zelf schrijven. Huur een ontwerper in voor 100 $ en krijg een behoorlijke klus.
Je hebt het idee toch?
Laten we andere voorbeelden bespreken ...
LEADPAGES GRATIS CURSUSSEN Leadpages staat in de markt bekend als maker van bestemmingspagina's. Het domineerde de markt en bracht het creatieproces van de bestemmingspagina naar een ander niveau.
Hoewel ze hun autoriteit hadden, konden ze het een boost geven door gratis cursussen te cre?ren die gemakkelijk voor honderden dollars konden worden verkocht.
Ik meen het. Mensen praatten eigenlijk over dezelfde onderwerpen met minder details en rekenden 997 $ op voor hun zachte cursussen, en mensen zijn er blij mee.
Ze bieden u zelfs werkbladen, audio en transcripties bij elke videomodule. Adidas Zx 700 Herren Deze cursussen hebben hen geholpen zich te onderscheiden van de massa.
Je zou het ook kunnen doen.
Concentreer u gewoon op een klein onderwerp en maak een cursus waar mensen graag $ 200 voor betalen en deze gratis geven.
Het helpt echt veel om je autoriteit te vergroten.
U kunt de cursussen voor webinars en facebookadvertenties van leadpages bekijken om een ??beter idee te krijgen van wat ik bedoel. En als je een van deze strategie?n doet of van plan bent te doen, bekijk dan de cursussen.
3. WINKEL ENCYCLOPEDIA Dit is weer een geweldig stuk Asics Gel Quantum 360 Hombreinhoud dat Shopify heeft gemaakt.
Shopify is een eenvoudige e-commerce oplossing waarmee mensen hun online winkel kunnen opzetten zonder urenlang te hoeven zoeken hoe ze het goed moeten doen.
Ze cre?erden een encyclopedie om te praten over zakelijke termen waar mensen gefrustreerd over kunnen zijn en die in detail over elke term hebben gesproken.
Ze hebben daar veel termen gedefinieerd en ze bieden enorme waarde voor hun lezers.
U kunt de zakelijke encyclopedie van Shopify hier raadplegen als u uw bedrijf wilt opbouwen om een ??definitie te vinden voor een van de frustrerende termen die u heeft.
Je zou hun definitie voor ondernemerschap kunnen controleren. Ik vind het erg leuk.
LAATSTE WOORDEN Als u te hoge prestaties levert, kunnen mensen uw werk niet opmerken.
Door dit stuk inhoud te maken zoals ik in de vorige voorbeelden heb Nike Air Max 2015 Donna gedeeld, begin je je autoriteit te vergroten.
Het kost tijd? Absoluut, en daarom geeft 99% van uw concurrenten er niet eens om.
Dus wat moet je doen?
Begin met het plannen van dat stukje inhoud en plan uw promotiestrategie ... en dat is waar het volgende bericht over gaat, dus wacht erop.