Als je een subk 20k van 5 minuten wilt lopen, je volgende 50k wilt winnen, een promotie op het werk wilt krijgen of een website met de naam TrailSisters.net wilt starten ... wat het ook is ... je kunt het alleen laten gebeuren door actie te ondernemen en jezelf te wijden aan de doel.
Een van de meest bevredigende dingen die ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan, was stoppen met mijn fulltime kantoorconcert om mijn dromen te volgen en het leven te cre?ren dat ik wilde. Ik hou van hardlopen, reizen en het vermogen om elke dag te benaderen met de vrijheid om te doen wat ik wil, wanneer ik wil. Zouden we niet allemaal die vrijheden moeten hebben ...? We leven maar één keer, dat weten we.
Dus, hoe heb Nike Air Max Zero Femme ik dit mogelijk gemaakt? Ik heb lang goed gekeken naar mijn sterke punten, de dingen die ik leuk vond en de dingen waar ik goed in was. Van daaruit cre?erde ik banen die me de vrijheden gaven die ik wilde en die me ook in staat stelde geld te verdienen om de rekeningen te betalen.
Het is zeker niet altijd gemakkelijk, maar het bereiken van het resultaat dat ik zo graag wilde, is al het werk waard om het mogelijk te maken.
Wat je ook wilt, of kansen waar je op hoopt, ga ervoor! Nike Tanjun Dames Wacht niet of wens. Onderneem actie om te krijgen wat je wilt, en als je het bereikt, geniet dan van de gevoelens van dat moment en laat ze bij je blijven. Laat elke dag iets gebeuren en succes zal zeker op je pad komen!
** Kanttekening voor nee-zeggers: ik heb geen trustfonds of willekeurig nest-ei van contanten voor mij gereserveerd, voor het geval Nike Air Max 95 Damen je denkt dat ik deze keuzes heb gemaakt op basis van de beveiliging van een veiligheidsnet.
We geloven dat buitenavontuur ons leert om onze angsten moedig onder ogen te zien, onze twijfel aan onszelf te overwinnen en sterke, zelfvoorzienende individuen te worden. Sinds 2007 gebruiken we avontuur als hulpmiddel om vrouwen te helpen hun leven doelgericht te vullen, om een ??obstakel te zien en deze met vertrouwen tegemoet te treden, en om elkaar te ondersteunen bij onze individuele Adidas Gazelle Mujer reizen.
Wij zijn Outdoor Women’s Alliance, een door vrijwilligers gerunde non-profitorganisatie. Door de lens van een door mensen aangedreven avontuur werken we aan het wekken van vertrouwen en leiderschap bij vrouwen van alle leeftijden, in de overtuiging dat sterke vrouwen de macht hebben om gezonde gemeenschappen op te bouwen en - letterlijk - de wereld te veranderen.
Bijna 10 jaar geleden startte onze oprichtster, Gina Bégin, Outdoor Women’s Alliance (OWA) als reactie op wat ze waarnam bij vrouwen die deelnamen aan avontuurlijke sporten. Deze positieve weg naar eigenwaarde gaf vertrouwen en leiderschapskwaliteiten bij vrouwen en in vergelijking met degenen die niet deelnamen, leek er een hoger percentage vrouwen te zijn dat het leven met een duidelijker doel nastreefde. En hoewel Gina wist dat leren in co-ed-groepen Adidas Ultra Boost Donna voordelen had, was het duidelijk dat veel vrouwen een avonturengemeenschap alleen voor vrouwen wilden en er profijt van hadden.