De zomer is hier misschien? Ik schrijf deze recensie vanuit Summit County, Colorado ... waar we elke week in de week voorafgaand aan het weekend van Memorial Day centimeters sneeuw kregen, dus ik ben er niet helemaal van overtuigd dat de zomer hier is, maar ik ben volledig bereid om te doen alsof het te Adidas Zx Flux Womens zien is omhoog! Gelukkig hebben we veel zonneschijn, zelfs als er sneeuw op de grond ligt, dus de Nike Air Max 180 Hombre onderstaande tanks hebben nog steeds voldoende tijd op de paden.
Deze recensie gaat helemaal over tanktops - de eerste laag die we opdoen als we de deur uitgaan tijdens de zonniger maanden. Als standaard onderdeel van de kleding van hardlopers wordt de tanktop meestal niet geleverd met veel toeters en bellen. In plaats van fraaie features ontdekten we dat tanktops een aantal zeer basale 'must do'-features hebben - passen comfortabel bij de snit / materiaal, blijven op hun plaats tijdens het rijden en zijn lang genoeg om opeenhoping te voorkomen. Sommige tanktops hebben extra functies (bekijk Skirt Sports en Ultimate Direction voor hydratatie-opties!), Maar aan het eind van de dag is het belangrijkste onderdeel de algehele pasvorm van Nike Air Max 90 Heren de tank.
Hieronder vind je details over de drie gebieden die we het meest essentieel achten voor Nike Air Vapormax Mujer een favoriete tanktop voor onze favoriete tien tanktops. Er is ook een snelle referentiekaart voor de basisfuncties en een korte beschrijving van een paar andere tanks die we dit voorjaar hebben genomen voor een rit op de paden.
We hebben metingen gedaan voor de lengte van de tank - deze werd genomen vanaf de bovenkant van de schouderriem tot de onderkant van de tanktop terwijl de tank plat lag. Dit is het handigst wanneer u een tank meet die u al hebt en waar u van houdt, en vervolgens de cijfers vergelijkt.
Ik ben ongeveer een maand in mijn nieuwe appartement en het voelt al huiselijker dan in welk ander appartement ik ooit heb gewoond. Ik denk dat veel daarvan te maken heeft met muren die niet wit zijn, maar ik ' Ik heb ook Adidas Zx 700 Mujer wat accenten opgepikt om alles beter samen te laten komen.
Mijn vriendin Emily heeft een geweldig oog voor decoratie, en ze is een geweldig persoon geweest om idee?n op los te laten (net als mijn moeder natuurlijk.)
* Bewerkt om toe te voegen: Pinterest is ook volledig van onschatbare waarde geweest. Elke keer als ik een algemeen appartementidee in gedachten heb, zoek ik het op Pinterest en krijg ik nog meer idee?n. Ik ben er vrij zeker van dat ik dagelijks naar 'Chevron-douchegordijn' zoek. *
Dit is geen nieuw accent, maar het maakt me blij. Mijn ouders kwamen vandaag omdat mijn vader mijn appartement nog niet had gezien en hij hing mijn medaillerek voor mij op. Ik heb het verborgen in het raam bij mijn bed, dus je kunt het alleen vanuit mijn bed zien. Het past niet echt bij de rest van het appartement!
Er is hier ook een Nike Air Max 1 Womens mooie plek voor mijn yogamat, die ik vanavond heb genomen om een ??DailyBurn-video te maken. Ik had gisteravond een late nacht en was toen de hele dag bezig, eerst met brunch en daarna met mijn ouders, dus ik had niet de kans gehad om eerder te trainen, en het regent nu katten en honden en mijn appartement is warm en droog.
Met welke levenloze objecten voelt uw huis meer huiselijk aan? Mensen en dieren tellen hier niet mee, sorry.