Een paar weken geleden schreef ik dat ik een paar pond had gewonnen. Ik wist dat het niet zo veel was en ik wist dat ik nog steeds een gezond gewicht had, maar ik was nog steeds gefrustreerd. Ik had zo hard gewerkt om 50 pond te verliezen, en ik was nerveus dat deze winst van 5 pond gemakkelijk meer kon worden en ik zou het geleidelijk allemaal terug krijgen.
Leg de lattes / mistos af: al die extra melk hielp mijn zaak niet. Mijn oorzaak is mijn buik. Kimra en een andere commentator stelden Americanos (espresso + water) voor, en ik heb die geprobeerd en haal gewoon koffie uit de koffiekar buiten mijn kantoor. Mijn portemonnee en taille zijn beide veel gelukkiger met deze ontwikkeling.
Word niet gek. Het is een soort plager om je over deze noten te vertellen en je dan te vertellen dat ik ze bezuinig omdat ze zo goed zijn dat ik niet kan Nike Air Max 270 Damen stoppen met ze te eten, hè? Nou ja Zij zijn goed. Als je wilskracht hebt, kun je ze gaan kopen, maar doe net alsof je ze niet hebt gezien. Hoe dan ook, ik ben gestopt met noten naar mijn werk te brengen, omdat ik er gedachteloos op snap en ik ben teruggegaan naar Luna of Larabars en fruit. Eenvoudig, portiegestuurd.
Wanneer je moe begint te worden en je vraagt ??waarom je doet wat je doet, onthoud dan alle momenten van de afgelopen maanden en jaren die je hieraan hebt dagdromen. Denk na over hoe opwindend het was om alle lijsten en plannen en voorbereidingen te maken om te komen waar je bent.
Wanneer je moe begint te worden en je vraagt ??of je kunt doen wat je doet, onthoud dan alle tijd die je hebt besteed aan training om te komen waar je bent. Niet alleen in de afgelopen maanden, maar in de loop van de afgelopen jaren. Het Nike Air Max 2017 Womens] gaat om veel meer dan alleen kilometers vastgelegd.
Als je voelt dat die blaar zich begint te vormen, stop dan en zorg voor die shit. Er is tijd. Het zal erger worden. Dan zal het vermenigvuldigen. Laat het niet vermenigvuldigen.
J verzinnen interessante manieren om mijn voeten op te nemen. PC: Freshtracks Media Wanneer je de onvermijdelijke verveling voelt die gepaard gaat met mentale vermoeidheid en je omgeving er somber, saai en onveranderlijk uitziet, vergeet dan niet om je slaperige ogen een beetje breder te openen. Je moet hier zijn. Je mag hiervoor je overgestimuleerde, gehaaste, maar gewone realiteit inruilen.
Wanneer je gefrustreerd raakt door je langzame, ongeco?rdineerde bewegingen, onthoud dan hoe geweldig en veerkrachtig je lichaam is. Je lichaam is hiervoor gemaakt. Het is ontworpen om te bewegen. Het is gewoon moe Nike Air Max 270 React Femme en het moet vertragen. Het is prima om te vertragen.
Wanneer het absoluut onmogelijk voelt, onthoud dan de genezende kracht van slaap. Als je op een meerdaags avontuur bent, onthoud dan dat morgen een andere dag is. Zo niet, onthoud dan de genezende kracht van slaap en dat je morgen in staat zult zijn om wakker te worden en iets anders te doen. Zoals plannen maken om het allemaal opnieuw te doen.
Wanneer je een hekel hebt aan de regen en de duisternis verafschuwt, onthoud dan de uren die enthousiast werden besteed aan het onderzoeken van de lichtste regenjas en de helderste koplamp. En gebruik ze. Wanneer de batterij bijna leeg is, biedt dit u een geweldige mogelijkheid om die draagbare oplader te testen die 5-sterrenrecensies heeft gekregen.
Tim helpt me kilometers te maken en leidt me van mezelf af. PC: Jared VanderHook Wanneer Adidas Yeezy Boost 350 Damen je zeker weet dat je je bemanning teleurstelt omdat de dingen niet volgens plan verlopen, onthoud dan dat het leven vol keuzes is en het niet jouw fout is dat ze de verkeerde hebben gemaakt. Ze wisten waar ze aan begonnen. Maar echt, ze willen zijn waar ze zijn. Laat ze niet hun toewijding aan jou herhalen terwijl ze je blaren laten ploffen (waar je niet voor stopte om voor te zorgen), kleverig afval uit je stinkende, walgelijke roedel halen en proberen te doen alsof ze niet meer uitgeput zijn dan u. Zeg gewoon bedankt. En zeg dan nogmaals bedankt.
Als je voelt dat wat je doet volkomen zinloos is, onthoud dan dat het zo is. Onthoud dan dat de meeste dingen zijn. Maar het proces dat hen omringt, voegt kleur en betekenis en leven toe aan de monotonie waar je snel naar zult terugkeren en die je even snel weg wenst.