Marathonlopers hebben veel gezonde koolhydraten nodig om hun training te voeden, maar als je probeert af te vallen, hoef je niet elke dag een pond pasta te eten.
De Nike Internationalist Womens beste Nike Internationalist Damen tijd voor een hardloper om zetmeelrijke koolhydraten te consumeren is binnen 3-4 uur voorafgaand aan de oefening en binnen 10 minuten-2 uur na de oefening.
Als je 's middags of' s avonds hardloopt, kun je tijdens de lunch wat rijst, brood, pasta of aardappelen eten. Na zware inspanning moeten die koolhydraten ook worden vervangen om de glycogeenvoorraden weer aan te vullen voor de training van morgen.
Probeer het grootste deel van je dagelijkse koolhydraten binnen 2 uur na je hardlooptraining te consumeren, zodat deze zetmelen naar je spieren gaan als brandstof en niet naar je buik als vet.
Eet de rest van de dag uw normale gezonde voeding van fruit, groenten, magere eiwitten en gezonde vetten om de totale calorie?n laag te houden en uw doelstellingen voor gewichtsverlies te halen.
Snijd nooit meer dan 500kcal per dag van Nike Air Pegasus 83 Hombre uw totale energiebehoeften tijdens marathontraining! Dit zal alleen ziekte of letsel uitnodigen om uw plannen voor 26.2 in te korten.
Als u bijvoorbeeld een hardloper van 160 pond bent die een paar kilo wil verliezen, kan uw dagelijkse basiscaloriebehoefte ongeveer 2000 kilocalorie?n of zo zijn. Tel daarbij het energieverbruik van een acht kilometer lange run op en je kijkt naar een metabolische behoefte van 2800 kilocalorie?n per dag om je huidige gewicht te behouden.
Daarom moet je 2300 kilocalorie?n per dag eten om ongeveer een pond per week te verliezen; eenvoudige wiskunde voor een complex metabolisch effect.
Lees hier voor meer informatie over uw metabolische behoeften en hoe u uw ideale calorie-inname kunt berekenen.
Ik ben ook een beetje verliefd op Gabrielle Bernstein. Een moeilijke persoonlijkheid in mijn leven hield Nike Air Max Command Mens van haar werk en ik probeerde haar boeken te lezen om deze persoon beter te begrijpen. Dat werkte niet, maar ik genoot wel van haar werk. Als je geen idee hebt wie ze is, is hier een stuk van de NYT over haar. Hoewel ik zeker spiritueler ben geworden, voelt het voor mij een beetje hippy-dippy om haar een goeroe of gids te noemen. Hoe dan ook, ze is een inspirerende spreker en schrijver wiens werk veel gericht is op spiritualiteit en meditatie.
Ik begon met haar Add More -Ing to Your Life. Hoewel ik zeker geloof in positief denken en negatieve gedachten herformuleren, was het een beetje te veel voor mij. Ik wist ook niet zeker of ik in haar geloofde. Een voormalige PR-meid die nuchter werd en yoga ontdekte? Oké ... Maar ik gaf haar nog een poging en las Spirit Junkie, die meer over haar eigen spirituele reis praat en haar werk Nike Roshe Run Womens in context plaatst. Ik volgde haar op dit moment ook op Facebook en Twitter en las enkele van haar blogposts, en het was voor mij veel logischer. Ik downloadde haar geleide meditaties en was helemaal verslaafd. (Het is echter een beetje raar wanneer je iTunes in willekeurige volgorde staat en het van Empire State of Mind naar een begeleide meditatie gaat. Gewoon zeggen.)
Dus toen ik ontdekte dat Well + Good een evenement met haar organiseerde, was ik er helemaal mee bezig en mijn buddy Jen ook. Het werd gehost in het NYU Center for Academic and Spiritual Life, dat ook tal van andere evenementen zoals deze organiseert en wat meditatiebronnen op hun site heeft.