orige week kondigde Nike de nieuwste Nike Air Max 97 Damen versie aan van een hardloopschoen die al 35 jaar op de markt is: de Air Zoom Pegasus. Hoewel het uiterlijk van de schoen grotendeels hetzelfde bleef, introduceerde Nike een aantal belangrijke updates voor de sneaker. Deze veranderingen maakten me Nike Air VaporMax Mujer een gelukkige hardloper. Ik heb vorige versies van de Pegasus geprobeerd - naar waarheid, wie niet? Het is een van de populairste hardloopschoenen van Nike, maar de sneaker past nooit goed op mijn voet en laat me met blaren en zere voeten achter nadat ik Nike Air VaporMax Mujer enkele kilometers erin heb gezeten. Maar de nieuwe Nike Pegasus 35 ($ 120 voor mannen en vrouwen, beschikbaar is absoluut een upgrade.Ik ben een grote fan van de nieuwe tong en gedeeltelijke bootie ontwerp, en er is een speciale "kraag" die zich afwendt van de Achilles, Nike Air Zoom Spiridon Mujer die leek te elimineren die rug-van-de-hiel ongemak dat ik vroeger Nike Air Max 1 Damen ervaring met vorige iteraties. Terwijl de schoenen werden genomen voor een testrun in de straten van New York City, voelde de schokdemping onder de voeten als springkussen, comfortabel en ondersteunend. Dit komt waarschijnlijk omdat de Nike Zoom Vaporfly Nike Air Max 270 Mujer 4% - de schoen die in de Breaking2-poging werd gebruikt - de vorm inspireerde en functies in de Pegasus 35, en feedback van atleten zoals Mo Farah hielp ook bij het informeren van enkele ontwerpwijzigingen.
Het is ook belangrijk om op te merken dat er een www.djim.fr klein verschil is tussen de heren- en damesversies van de schoen. De damesversie heeft een iets zachtere foam-demping die speciaal is gemaakt voor de vrouwelijke voet. Het onderscheid betekent dat de herenschoen een beetje lichter weegt dan die van de vrouw. Nike zegt dat het de verandering heeft aangebracht na het ontvangen van Nike Roshe Run Damen positieve feedback van vrouwelijke hardlopers op schoenen met meer demping. Terwijl ik op een regenachtige dag op de stoep stootte, waardeerde ik de extra steun die ik op mijn hielen en onder de voeten voelde. Maar ik merkte ook dat ik aan de Nike Epic Nike Air Zoom Spiridon Mujer React Flyknit dacht, een meer lichtgewicht, veerkrachtige schoen die eerder dit jaar werd uitgebracht en mijn go-to running sneaker is geworden. Aan het einde van de dag draait het allemaal om je persoonlijke voorkeur. Over het algemeen had ik deze vernieuwde Air Nike Air Presto Mujer Zoom Pegasus voor elite en gewone hardlopers aanbevolen, op zoek naar een klassieke Nike-sneaker die een springerig maar toch ondersteunend gevoel biedt. Lawson Craddock kan niet stoppen - letterlijk. In fase 1 van de Tour de France 2018 sloeg de Texan een losse waterfles op de grond in de chaos van de voerzone van de race Nike Air Max 270 Mujer en tuimelde van zijn fiets naar zijn linkerkant. "Zodra ik de grond raakte wist ik dat ik iets zou verwonden," zegt hij. "Maar het is de Tour en je wilt doorgaan."
Verdoofd, met bonk omhoog en met bloed dat uit een snee in zijn wenkbrauw druipt, trok hij [www.annasantander.es weer aan en na een zware achtervolging kwam hij weer in contact met het peloton. Maar eenmaal daar, telkens als hij op de rem sloeg terwijl het peloton langzamer ging, schoof zijn gewicht naar voren op zijn handen en schrijnende pijn schoot door zijn bovenlichaam. Nike Air Max 90 Mujer Na de finish toonden r?ntgenfoto's dat de val Craddocks linker scapula had gebroken. Knipperende tranen door de pijn en het bloed van de korst, zijn stem haperde terwijl hij nadacht over het vooruitzicht om uit te vallen. "Ik heb te veel werk gedaan", zei hij, terwijl de stem achterbleef. Een week later is Craddock nog steeds in de race. Hij vecht door pijn, door verloren slaap, door gecompromitteerde mogelijkheden voor het omgaan met fietsen. Het heeft alles in beslag genomen wat hij en zijn EF Education First-team kunnen doen om hem in de race te houden. Hij eindigt als Nike Internationalist Damen laatste, of als laatste, de meeste dagen achter de rug van het peloton in een gedeeltelijk strategische poging om die pijnlijke remmende afleveringen te vermijden, en gedeeltelijk een onvermogen om het tempo te houden, want tot aan stadium 5 kon hij niet niet opstaan Nike Air Max 1 Mujer ??uit het zadel om te versnellen.