Dit zijn enkele van de meest opwindende kilometers. Je bent omringd door medelopers en iedereen is klaar om te gaan en vol energie. Race doelen en dromen Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens zijn er in overvloed.
Raak NIET opgewonden van opwinding en ga te snel weg. Geniet van de energie en gebruik het als brandstof, maar houd de eerste kilometers comfortabel en gemakkelijk. Je zult je geweldig en opgewonden voelen, maar begin te snel en je staat een lange dag te wachten. Als de eerste paar kilometers langzaam en comfortabel zijn, bent u op de goede weg.
Dit is waar het publiek zich zou moeten verspreiden. Je bent voorbij de eerste golven van hardlopers en eventuele congestie en je moet beginnen je in je tempo te vestigen. Als je je aan het plan houdt, zou je je goed moeten voelen. Yay, ga jij!
Je bent het halverwege punt gepasseerd en je racedoel moet precies op het goede spoor zijn, je kunt zelfs een beetje voorlopen op het schema. Dat is oke, maar blijf gefocust en houd je aan het plan. Je gaat je echt goed voelen Nike Air Pegasus 83 Womens en je zou kunnen beginnen na te denken over versnellen en het beter doen dan je oorspronkelijke racedoel. Dat is een goed gevoel, maar houd dat idee vast. Het is nog VEEL te vroeg.
Belangrijke opmerking: dit moet het punt zijn waarop u zich op uw best voelt. Dit is de Nike Air Huarache Dames afstand van de meeste trainingen, dus je zult je extreem comfortabel en opgewonden voelen. Houd die energie vast. Het is een geweldig gevoel en omarm het. Maar begin niet met het wijzigen van je raceplan. Je hebt nog meer dan 10 mijl te gaan en deze op komst zijn de zware.
Hier zul je beginnen te voelen dat de energie een kleine duik neemt. Je hebt een paar uur gelopen en hoe je je hier voelt, zal je helpen de resterende kilometers te naderen. Sommige mensen om je heen vertragen mogelijk en voelen de resultaten van te snel beginnen. Gelukkig voor jou, heb je je aan het plan gehouden, dus je gaat consequent vooruit.
Als je je een beetje moe voelt, is dat oké. Het wordt verwacht en je training heeft je geleerd sterk te blijven rennen. Vertrouw op je training en blijf vooruitgaan.
Als je je goed voelt, is dat geweldig. MAAR het is Nike Cortez Dames nog te vroeg om de hamer te gooien en het tempo op te voeren. Houd u nog een paar mijl aan het plan.
Het is het marathonseizoen. De langste run is snel in aantocht of in de bank en het enige dat nu nog te doen is, is paniek en obsessief de lange-termijn weersvoorspelling controleren, toch? Nee, doe dat niet.
Op een rare manier ben ik jaloers op alle hardlopers met hun vermoeide benen en maranoia. Het is de eerste lente in een paar jaar dat ik in april geen racenummer aan mijn vest zal pinnen en in de rij zal gaan staan. Ik kijk met al mijn macht naar de marathon van Londen en juich al mijn lopers toe in hun verschillende marathons over de hele wereld. Maar het is niet hetzelfde.