Drie maanden geleden op deze plek, omringd door familie, vernieuwde ik mijn huwelijksgeloften met mijn lieve vrouw. Het was het perfecte moment, een van die zeldzame voorbeelden in het leven waarin alles in harmonische afstemming leek. Vandaag was een soortgelijke ervaring. Ik was teruggelopen van de finish van de New York City Marathon en was aangekomen waar we begonnen, de Lewis & Clark Marathon, en de cirkel leek compleet. De verkenning had me fundamenteel veranderd, en ik stond daar vandaag in de St. Charles Family Arena een andere man dan degene die drie maanden geleden had Nike Air Max 2017 Dames geprobeerd deze reis te maken. Het was dezelfde plaats waar Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen ik 90 dagen eerder had gestaan, maar het kreeg nu een geheel nieuw perspectief. Het was nu anders. Ik was nu anders. De verkenning had alles veranderd, alles weer nieuw gemaakt.
Er is een kleine stip op de kaart in het zuiden van Illinois genaamd Aviston. Vandaag heb ik daar een stukje van mijn hart achtergelaten. Het is een bescheiden plaats, een kleine stad. Als je knippert terwijl je voorbij rijdt, mis je het. Als u echter doorloopt, ziet u veel. Ik zag iemand aan de kant van de weg staan ??die een bord vasthield. Dat bord luidde: "Welkom Dean!"
Het was een lerares uit de 4e klas van Aviston Grade School die dat bord vasthield, en ze had loopuitrusting aan. We renden samen door de straat, sloegen een hoek om en wachtten op onze aankomst op het hele studentenlichaam van Aviston en het personeel langs de kant van de weg. Ze Nike Air Max 720 Mujer begonnen te schreeuwen en te juichen toen we naderden, en we liepen allemaal samen de schoolzaal in. Daar bedankten ze me dat ik naar hun school was gekomen en gaven ze me een ongelooflijke geschenkmand. Ik gaf een lezing en beantwoordde veel vragen. De studenten waren attent en nieuwsgierig. Ze hadden mijn vorderingen gevolgd sinds de Lewis & Clark-marathon aan het begin van de Endurance 50, en waren zo opgewonden dat ik vlak langs hun school rende. Natuurlijk was ik de echte weldoener van al deze ongelooflijke energie en enthousiasme.
Nadat ze met de klaslokalen hadden gepraat, veel T-shirts hadden getekend en hen bedankten voor hun ongelooflijke warmte en gastvrijheid, kwamen ze allemaal samen en renden met me mee de straat op toen ik de stad verliet. We zwaaiden tot ziens en ze keerden terug naar de klas. Ik bleef daarentegen Nike Air Max 90 Dames rechtdoor gaan. Dit waren enkele van de beste kinderen die je je ooit kunt voorstellen, helder, gezond en vol leven. Ze deden me denken aan mijn eigen kinderen, en in elk van hun lachende gezichten zag ik een weerspiegeling van Alexandri? en Nicholas.
De meeste berichten op deze blog hebben betrekking op hardlopen, maar met zo'n enorme impact op duursporten heeft de overvloed aan nieuws en controverse rond Lance Armstrong me meer vragen en nog minder antwoorden opgeleverd.
Ik kan niet zeggen of iemand iets wel of niet heeft gedaan. Ik heb geen idee. Natuurlijk, ik heb alle artikelen over de rapporten geschreven en de tweets en Facebook-aandelen gezien die (nu) bijna synoniem zijn met nieuws en verklaringen (afhankelijk van de bron).
Afgezien van een erkenning van schuld, niet een impliciete, is de ENIGE echte manier die we zouden Nike Air Pegasus 83 Dames weten. Triest dat een onschuldverklaring niet hetzelfde gewicht Adidas Zx Flux Donna draagt.
Dat is de reden waarom dit bericht eenvoudige vragen is. Ik heb niet de juiste antwoorden, maar heel weinig mensen. Gewoon simpele vragen die velen van ons zich waarschijnlijk ook afvragen.