In 2017 is Trail Sisters (TS) de weg op gegaan om de Trail Sisters Community persoonlijk te ontmoeten en te spreken. Hoewel TS is gestart als een online dagboek, valt er nog veel meer te leren en te ervaren als je tijd doorbrengt met anderen. In een periode van negen maanden, en Nike Air Force 1 Damen meer dan 27.000 mijl gereden, organiseerde TS meer dan 30 evenementen, met vrouwen in de VS, Canada en China.
De oorspronkelijke tour was zo succesvol en bevredigend, dat het slechts een kwestie van tijd zou zijn voordat we weer op weg gingen. En zoals je misschien al geraden hebt, is die tijd nu.
Trail Sisters is verheugd om onze Celebration Tour 2019 aan te kondigen, gepresenteerd door Merrell!
Deze keer zal TS door de VS reizen en verschillende Trail Sisters Local Groups bezoeken. TS Local Groups zijn alleen voor vrouwen en bevorderen een niet-intimiderende, no-drop, kameraadschapsgemeenschap. De tour is gemaakt om deze groepen te vieren en wat ze vertegenwoordigen, de geweldige vrouwen die zijn toegetreden, en om ook de gedeelde vriendschappen en mijlen te vieren.
Een deel van de tour vindt plaats dit voorjaar en zal de Nike Air Pegasus 83 Womens midden-west- en oostkust bestrijken. Tourlocaties, datums en tijden zijn opgenomen op onze Celebration Tour-pagina. Deel twee van de tour vindt plaats in de zomer en herfst, met meer details volgen.
Tourbezoeken omvatten een no-drop leuke run (alle vaardigheden en passen welkom), gevolgd door een informeel grub hub-gesprek. Oprichter van TS Gina Lucrezi zal verschillende onderwerpen voor groepsdiscussies rond de tafel introduceren, met extra tijd voor onderwerpen en vragen van deelnemers. En tot slot zou het geen echt TS-evenement zijn zonder een loterij voor geweldige producten die door onze tourpartners worden aangeboden.
Over partners gesproken, we willen graag onze speciale partner Merrell bedanken. Net als TS is hun passie en agenda het vormgeven van een parcours in een meer inclusieve sport. We willen ook onze extra tourpartners Adidas Superstar Heren bedanken: Team Sierra, Julbo Eyewear, Lily Trotters, BUFF USA, Pro-Tec Athletics en GU Energy voor hun geweldige ondersteuning. We zijn super enthousiast om meer Trail Sisters te ontmoeten en om je gedachten en ervaringen met Trail Running en je lokale gemeenschap te horen! Zorg ervoor dat je de tourpagina bezoekt om een ??evenement bij jou in de buurt te vinden, de datum op te slaan en een leuke avond vol kilometers, gelach, verhalen, eten en vrienden te beleven!
Als iemand die Nike Air Pegasus 83 Hombre al eerder DFL (Dead F * @ & ing Last) was in races en midden in de rug van de packers coacht, heb ik een goede kennis en ervaring over dit onderwerp. Weet je, mijn levensmissie is om ervoor te zorgen dat mensen de geweldige dingen van hardlopen volledig begrijpen en ervan genieten. Zoveel zijn slecht ge?nformeerd over bepaalde aspecten van hardlopen, het is niet eens grappig. De meeste mensen zijn ge?ntimideerd om zelfs te gaan rennen omdat ze denken dat ze niet snel genoeg zijn om bij te blijven. De meest voorkomende uitspraak die ik van nieuwe hardlopers hoor, is: "Ik zal de langzaamste zijn." Tempo en snelheid zouden niet hun grootste zorg moeten zijn.
Ten eerste bedoel ik geen gebrek aan respect voor elite hardlopers, de voorkant van het peloton of hardlopers die snelheid gebruiken als een manier om hun loopsucces te meten Nike Internationalist Hombre (bekijk deze blog hier). Ik heb ontzag voor deze hardlopers en ben blij dat ze genieten van wat hardlopen hen oplevert. Ze werken hard om te zijn waar ze zijn en ik heb enorm veel respect voor hen!
Snelheid in verband brengen met succes kan echter intimiderend en eng zijn voor de nieuwkomers of beginnende hardlopers die er zijn. Veel mensen die besluiten om te proberen te rennen, kunnen gemakkelijk worden ge?ntimideerd (misschien gewond raken) en zich dan gaan vergelijken met snellere hardlopers en stoppen omdat "het niet voor mij moet zijn". Ik bel BS!