Alleen rennen kan mooi zijn. Hiermee kunt u elke stap of vormproblemen waarmee u zich mogelijk bezighoudt, scherpstellen en afstemmen. Het is ook een geweldige gelegenheid om eventuele stress of problemen die u mogelijk ondervindt, uit te werken. Er gaat niets boven een 1-2 uur durende run en alleen maar nadenken over een probleem.
Maar soms wil je rennen met vrienden. Een afstand (of tempo) verzinnen kan altijd een punt van zorg zijn. Niet iedereen is comfortabel genoeg om op een bepaalde zaterdag een tocht Nike Air Max Zero Damen van 10 mijl te maken.
Het afgelopen weekend was ik op zoek naar ongeveer 15 mijl en wilde rennen met een paar vrienden. Ons plan was om als groep een 9 mijl binnen te rennen. We zouden elkaar om 8.00 uur ontmoeten in een Golden Gate Park voor 9 mijl heen en terug. Ik kwam om 7 uur om een ??paar mijl te halen voordat ik mijn gewenste afstand kreeg.
Tip: als je nieuwe benen voor je latere kilometers aan de groep introduceert, kan de energie hoog blijven.
Terwijl de groep om 8 uur 's ochtends bijeenkwam en 5,5 mijl al was ingelogd, leek het erop dat de groep naar een afstand van 6 mijl leunde. Het klonk goed in mijn oren, Nike Air Max 180 Damen want ik wilde alleen maar lopen met een paar vrienden die ik al een tijdje niet had gezien.
We deden een heen en terug en mijn horloge had slechts 12,5 mijl. Ik voelde me goed en kon prima stoppen, maar een vriend Nike Internationalist Herren vroeg of ik nog een paar wilde loggen. "Ik zou er nog eens 3 kunnen doen." We gingen nog een paar kilometer verder en ik eindigde met bijna 16 mijl.
Ik ben blij dat er iemand in de groep was die op zoek was naar wat extra's omdat ik klaar was om het een dag korter te noemen dan mijn oorspronkelijke plan.
Oh Londen, mijn geadopteerde thuisstad, waarom verwerp je me zo? Je weet dat ik je des te meer wil. Ik heb een turbulente relatie gehad met de London Marathons. Ondanks vier afwijzingen kom ik steeds terug voor meer, maar word ik afgewezen. Maar het is de stad waar ik woon, de stad waar ik van hou en mijn vroegste Asics Gel Lyte 3 Womens herinneringen aan een marathon waren om elke ochtend in april op te staan ??om te proberen mijn oom en zijn felgele vest op de tv te spotten tijdens de marathon van Londen. Ik weet dat er andere marathons zijn, ik heb Nike Air Max Command Donna andere marathons gerund, maar elk jaar wanneer ik de lopers in de London Marathon blijf aanmoedigen, wil ik de andere kant van de stoep zijn die door mijn stad loopt. Er zijn andere manieren om een ??plaats in Londen te krijgen. Goed voor een leeftijd van 3,45 zou me op één dag moeten bezighouden, tot die tijd blijf ik de meest enthousiaste toeschouwer.
Ik ben nu drie dagen in Sydney en mijn trainers zitten nog steeds stevig op de bodem van mijn rugzak. Dat is ondanks de beste inspanningen van de plaats waar ik verblijf in het weergeven van verschillende 4k-routes rond Sydney Harbour, ideaal om op hun muur te rennen. Vandaag Nike Air Pegasus 83 Mens volgde ik echter in de voetsporen van een lopende legende. Mijn zus had me zo vriendelijk geboekt om een ??klim naar de top van de Sydney Harbour Bridge te maken. Het is een tocht van drie uur over de 'grootste Nike Air Presto Femme brug met één boog ter wereld' op een zeer warme dag. Goed gedaan, ik was mijn marathonbenen aan het inpakken.