Jeg har sagt dette f?r, men 2011 bliver et meget sp?ndende ?r for minimalistiske still?bere, og nyheder som den om Fastwitch 5's hacket h?l g?r Nike Air Vapormax Donne mig stadig mere sikker p?, at variation i skodesign og valg kun vil ?ge. Minimalisme har fundet et fast sted p? markedet for l?besko, og selvom det m?ske ikke er for alle, er det rart, at de af os, der er tilh?ngere af en mindre-er-mere tilgang til fodt?j, har endnu flere muligheder fremad. Jeg k?bte et par Kinvaras baseret p? din positive anmeldelse. Selvom det lave h?l fald f?lte mig super flot, kunne jeg ikke lide den spidse toebox. Wow de er super syper smalle omkring t?erne. Jeg kan ikke se, hvordan t?erne overhovedet kan spejle i disse sko. Jeg leder efter en sko til mine lange l?ber som et alternativ til mine 5Finger Bikilaer. Er alle Saucony-sko smalle og spidse? Nike Air Max 95 Mujer Som jeg tidligere har sendt her p? Runblogger, er Saucony Peregrine en let, 4 mm drop-trail-sko, der skal frigives i begyndelsen af ??2011. Detaljer om skoen har v?ret sv?re at komme med, men en l?ser (tak Spyros!) gik for nylig et link til en videoanmeldelse af Nike Air Presto Mujer> Peregrine af Tridudes. Troede, at jeg ville dele (se nedenfor) - ligner en potentielt solid konkurrent til New Balance 101 (som jeg lige br?d sammen og k?bte efter at have h?rt s? mange positive ting - f?rste trailek?rsel i dem var fremragende!) Og snart ankom nyt Balance Minimus Trail i kategorien let trail drop trail. Med Merrell ogs? indstillet til at frigive Nike Air Max 90 Womens Pink deres Merrell Barefoot linje med nul-drop trail sko, ser n?ste ?r ud til at v?re en sp?ndende for minimalistiske l?bere! Jeg er for nylig begyndt at bem?rke en ?ndring i, hvordan folk definerer den minimalistiske Nike Air Max 95 Mens l?bebev?gelse. Ikke l?ngere handler det kun om skoene (eller barfodet for den sags skyld) - snarere begynder folk at understrege, at selv om minimalistiske sko og barfodet l?bning er vigtigt, ligger deres sande v?rdi i det faktum, at de kan fungere som v?rkt?jer til at hj?lpe dig med at opn? bedre l?beform. Selv barfodsangere og "Born to Run" -forfatter Christopher McDougall skubber den "form-first" mantra, "Jeg er mere interesseret i fremtiden for at k?re form. Jeg Nike Air Max 95 Femme> var ligeglad med mindre hvad folk b?rer; Jeg er mere bekymret for, hvad de g?r. Alt for l?nge er alt, hvad vi har h?rt om, hvad vi skal k?be; hvad der manglede i samtalen har v?ret, hvordan man k?rer korrekt. Nike Air Vapormax Womens Jeg er overbevist om, at den n?ste store b?lge inden for l?b ikke vil v?re fodt?j, men en b?lge i l?bstr?ner, der underviser i en ordentlig, blid, barfodet form. Adidas Ultra Boost Donne ”“… Hemmeligheden bag skaderfri l?bning er ikke Nike Air Max 90 Hombre den rette sko . Det str?kker sig ikke. Det er ikke engang tr?ningskilometer. Det er dygtighed. Som enhver anden sport handler sund l?b om teknik. Men hvorfor havde jeg aldrig h?rt det f?r? Alt, hvad jeg nogensinde har h?rt, igen og igen, handlede om sko. Hver podiatrist, sportsl?ge og l?beblad pr?dikede uendeligt om den absolutte n?dvendighed af korrigerende fodt?j. Jeg fik aldrig at vide, hvad jeg skulle g?re; Jeg fik kun at vide, hvad jeg skulle k?be. ”Tanken er, at l?beform i barfodstil giver dig mulighed for at k?re mere effektivt og med mindre sandsynlighed for at opretholde en frygtet overforbrugsskade. Hvis der er en ting, som l?bere frygter over alt andet, er det en skade, der forhindrer dem i at logge miles ud p? vej og sti. Mens dommen stadig er ude om, hvorvidt alle Nike Internationalist Mujer l?bere muligvis drager fordel af at ?ndre form, Nike Air Max 95 Damen er min anekdotiske oplevelse i form af at modtage e-mails fra l?sere, at ?ndring af l?bende form har magten til at lade i det mindste nogle undergruppe af tidligere hobbede l?bere k?re fri for skader - af dette er jeg nu 100% overbevist. Mit eget form?ndringseksperiment har v?ret b?de sjovt og fascinerende, og er stadig et igangv?rende arbejde (vil sandsynligvis altid v?re), s? jeg var ophidset og nysgerrig, da jeg blev kontaktet af Backbone Media og Velo Presse om at gennemg? Danny Abshires nye bog kaldet Natural Running (skrevet med Brian Metzler fra Running Times Magazine). Hvis du ikke kender Danny Abshire, er han en af ??cofundere fra Newton Running, skabere af det popul?re og dyre Newton-m?rke l?besko . Newton er unik i, at deres mission fra starten (de blev grundlagt i 2007) var at fremstille sko, der fremmede en naturlig Nike Roshe Run Damen l?bestil.