Jag vill ocks? kommentera det "Jag skulle vilja s?ga att en extrema framkantsstrejk kan vara lika d?lig, speciellt om h?len inte f?r komma i kontakt med marken.", Baserat p? min - men v?ldigt liten - personlig erfarenhet. Jag experimenterade med att ?ndra min l?pform n?r jag ?terh?mtade mig fr?n skada s? f?rst var det bara jogging. Efter ett tag k?nde jag mig riktigt bekv?m med ett nytt Nike M2k Tekno Heren sl?ende m?nster. Men n?r en tid kommer att inneh?lla lite snabbare Nike Air Vapormax Dames k?rning hade jag problem att g?ra det inte f?r att min uth?llighet ?nnu inte var tillr?ckligt bra men helt enkelt kunde jag uppn? det med ett nytt r?relsem?nster. D? analyserade m?jliga orsaker fann jag att omedvetet var jag excesively undviker kontakt av h?len med marken. Jag f?rs?kte springa mer avslappnad, jag kunde tydligt k?nna mig nu n?r honingen landade (?ven om f?tterna / midfoten Nike Air Max 90 Femme fortfarande verkar kontakta f?rsta) och p? s? s?tt inga problem med n?gon form av tr?ning. Jag h?ller med om att promenader ?r vanligtvis h?l-t?, men jag tvivlar p? att du n?gonsin skulle se en 45-graders h?lslag som den i bilden jag postade i en barfota. Om du g?r runt barfota f?r lite, blir du f?rv?nad ?ver hur ofta du landar p? din framsida om du g?r n?got annat ?n att g? i Nike Air Force 1 Womens en rak linje. ?ven om du ?r barfota p? en yta som har n?gon typ av skr?p, g?r du ofta p? din framsida, f?r att br?ka h?len p? en sten g?r ont. Jag gick f?r en 1,5 mil barfota promenad ig?r, och min landning var ?verallt beroende p? vad som var underfot. Detta ?r en intressant l?sning om detta ?mne l?nk till nymag.com .... Jag har sett l?pare av alla hastigheter med alla typer av fotstrejker. Det som ?r v?ldigt intressant ?r att om man tittar p? packarrang?rer, har vissa ingen luftfas i g?ngen, men de g?r inte klart. K?rning definieras som en g?ng d?r b?da f?tterna ?r av marken samtidigt f?r en del av g?ngcykeln. Det f?r mig att misst?nka att det finns ett gr?tt omr?de mellan att springa och g? och jag ?r inte s?ker p? hur man beskriver den. S? ja, formar definitivt f?r?ndringar med hastighet, men fotstrejk ?r bara en aspekt av formen, och jag ?r inte s?ker p? att jag skulle Nike Air Max 95 Femme j?mst?lla l?ngsam k?rning med walking.I har l?st det h?r under de senaste 8 m?naderna eller s?. Jag har k?rt i Kinvaras sedan slutet av f?rra sommaren. Jag verkar ha utvecklat en g?ng med dessa som jag landar p? mitten till framsidan, men jag har definitivt en l?ngre strid nu. Jag tror att det beror p? att jag inte l?ngre hakar. Jag har k?rt PR i alla avst?nd sedan jag bytte till Kinvara, inklusive min Boston Marathon (3:23) i ?r och en 6 minuters f?rb?ttring i min 1/2 maraton tid (1:30). Jag k?rde nyligen i Falmouth Road Race, och hade analyserat min g?ng med New Balance. Jag hade sandaler, s? det hade jag satt p? en NB-sko (NB 890). Jag sprang p? l?pbandet, vilket jag inte g?r ofta. De gav mig massor av r?d, inklusive att luta sig fram?t och f?rs?ka f? upp till 180 steg per minut. Vad tycker du om den h?r typen av analys som de g?r? Jag gjorde webbl?sarens sidans l?nk till Nike Air Max 2017 Femme r?d om bra springform och upprepade g?nger det pseudoelementen i Chi Running / Pose Method s? jag kan inte hj?lpa till att k?nna att de verkligen f?rst?r fysikens lagar eller vad som f?ruts?tter en bra l?pform. Verkar Nike Air Max 90 Femme Roseslangoljeprisf?rs?ljaren v?r tillbaka i kraft inom skonindustrin, ?ven i mimialist-sektorn. De stora felaktigheterna i r?dgivningen handlar om h?llning och lutning fram?t. Fram?t magert ger ingen framdrivning n?gonsin - tyngdkraften ?r vertikal kraft s? kan det aldrig ge v?gr?t kraft. Anledningen till att vi bipeder mager ?r f?r balans, enkel och enkel. Oavsett om vi k?r in i en vind eller accelererar, lutar vi fram?t f?r att f?rbli i balans, ?ven n?r vi v?nder vi lutar in i b?jen f?r balans. Den subtila saken ?r att vi anv?nder ?verskott f?r att initiera en ny acceleration - var det i en b?jning, f?r att p?skynda och eftersom v?ra kroppar ligger p? den l?mpliga magen, b?rjar ben / f?tter att generera den n?Nike Air Max 270 Mujer dv?ndiga accelerationskraften. Ocks? n?r vi sakta ner vi luta oss tillbaka och sedan starta brytkraften, och sluta oss luta oss Nike Air Max 90 Femme tillbaka med att generera en smula mer brottkraft ?n vad mattan kr?ver och vi rakar automatiskt upp. Det h?r ?r en del av interaktion mellan magert och acceleration som vi alla lutar som hos sp?dbarn n?r vi f?rst l?r oss att g?. Du beh?ver absolut inte NewBalance f?r att l?ra dig det, och du beh?ver verkligen inte dem att b?rja l?gga p? den vetenskapliga vetenskapen som mager ger dig framdrivning som det inte g?r - det ?r dina muskler som g?r det.