LeBron is opgegroeid met alles wat Nike deed, "zei David Bond, toenmalig vice-president van Amerikaanse sporten voor Adidas. "Het was gemakkelijk voor hen om hem te ondertekenen. Het was hun spel Adidas ZX 750 Mujer om te verliezen. "Ongeveer een maand voordat hij met James ging zitten, gaf Reebok Jay-Z's eerste signature sneaker, de S. Carter, vrij. En tegen oktober 2003 was het bedrijf akkoord gegaan met een licentieovereenkomst met Pharrell Williams en liet hij zijn eigen Nike Air Max Fury Womens merk schoenen, Ice Creams, vallen. Iverson, nog steeds in zijn bloei, was het www.andrewjoslin.co.uk gezicht van basketbal van Reebok, en het merk was angstig van plan om James, de toekomstige groentje, het gezicht van zijn toekomst te geven. "Hij was erg verloofd", vervolgt Krinsky, nu Adidas Superstar Femmealgemeen directeur van Reebok Performance. "We voelden ons Nike Air Max 270 Womens best goed." Wat er daarna gebeurde is de meest blijvende legende geworden van James 'sneaker saga. Reebok voorzitter en CEO Paul Fireman was een man van de theatrie, met een win-at-any-cost mentaliteit. In 1996 tekende hij Iverson, de topkeuze in het ontwerp van dat jaar, hoewel hij in Nike op de universiteit van Georgetown had gespeeld en zijn universiteitsbus John Thompson in de raad van bestuur van Nike. Brandweerman wilde een andere trefzekere nr. 1 keuze in James veiligstellen, en hij was bereid meer dan Nike Air Max 270 Donne wie ook te betalen om dat te doen. Hij begeleidde James, zijn moeder en Goodwin naar Adidas Arkyn Femme een privékamer en haalde een kascheque tevoorschijn.
LeBron kan ermee weggaan, zei Fireman. Maar er waren twee voorwaarden: hij moest ondertekenen met Reebok en zijn woord geven dat hij geen gesprekken zou voeren met Adidas of Nike. "Ik was Nike Air Max 270 Femme verdwaald om woorden ... kijkend naar een cheque van $ 10 miljoen," zei James in 2017 tijdens een gesprek met Maverick Carter over de Kneading Dough van UNINTERRUPTED, een interviewserie over atleten en bedrijven. "Ik weet nog dat ik de cheque kreeg en die Nike Air Max 95 Femme vervolgens aan LeBron gaf ...", zei Goodwin. 'Hij en zijn moeder kijken ernaar en de ogen van zijn moeder besproeien. ... Het was een emotionele tijd ... de realiteit van dit ding waar zij beiden hun leven hadden geleefd en waar zo hard voor gewerkt werd, www.annasantander.es gebeurde eigenlijk. "Krinsky kan de tegengestelde reacties van James en zijn beste vriend niet vergeten. "Ik herinner me dat Mav zijn overhemd losknoopte en wat lucht kreeg, en ik herinner me dat LeBron gewoon sto?cijns was," zei Krinsky. "Hij was niet bang. ... ik keek naar hem en dacht: hij is al een man. Hij weet alles wat op het Nike Air Max 95 Womens punt staat om naar hem toe te komen, en hij is er klaar voor. '
De jongen heeft toen inderdaad de beslissing van een man gemaakt. "LeBron begreep dat hij die controle terug moest geven aan Paul Fireman", zei Goodwin. 'Gloria deed het niet. Gloria wilde Nike Air Max 90 Uomo die controle houden en weglopen. Maar zelfs toen dat werd aangeboden, moesten we zien wat Adidas te zeggen had en uiteindelijk wat Nike te zeggen had. "" Ik keek naar hem en dacht: hij is al een man. Hij weet alles wat op het punt staat om naar hem toe te www.rossellamilone.it komen en hij is er klaar voor. ' De volgende vergadering bracht James naar Malibu, Californi?, waar het merk dat hij jarenlang op de rechtbank had gedragen, een huis had verhuurd om zijn strategie te delen. "Ik werd ingehuurd door Adidas om LeBron te ondertekenen, " zei Bond, directeur basketbal bij Nike in het grootste deel van de jaren Nike Air Pegasus 89 Damen negentig. In 2001 ging hij aan de slag bij Adidas en werkte hij samen met Sonny Vaccaro, een lange (en controversi?le) marketingmanager. Vaccaro, die in 1991 door Nike werd ontslagen, wordt gezien als een instrument voor de ondertekening van Jordan, Nike Air Max 90 Donne Kobe Bryant en Tracy McGrady bij hun eerste sneaker-deals.